xray
|
Is het 2006 spul? Heb een 2006 Torch bar met hetzelfde gezien.
|
|
|
Rickie
|
En ik heb het met de nieuwe raven 2 ook gehad bij het eerste gebruik.. Dit klinkt als een productiefout.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Die zijn los te verkrijgen die busjes.
Bij nieuwe kites is het garantie, lijkt me, even overleggen bij je shop.
|
|
|
reinout
|
lijkt mij ook garantie want je zegt zelf dat ie nog nieuw is.
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Heb ik ook gehad, was moeilijk aan te komen die buisjes, maar bij underground in Scheveningen hadden ze er nog een liggen...
|
|
|
Naish........what else???
|
Die zijn natuurlijk los verkrijgbaar en dit lijkt me garantie(gezien de leeftijd van je kite), anders moet je me maar ff mailen! Bij het inkorten van m'n depowerkoord plaats ik altijd een plastic balletje voor de paalsteek, aan beide zijde van dit balletje plaats ik een rubber ring (2 dus), dit voorkomt slijtage van je depowerkoord en je paalsteek blijft onbeschadigd en er makkelijk uit te halen. De juiste rubber ringen vind je bij de kranenafdeling van de Gamma, verzamel doosje "kraanschijven"=1,99€, je moet de grootste ring met het kleinste gaatje hebben!!
De bus die in je bar zit moet je goed lijmen, mocht je hulp nodig hebben dan help ik je we, doorvaren is niet bevoordelijk voor je depowerkoord!!!l
|
|
|
zagy
|
het is een 2006 torch bar. Als er problemen zijn graag BOB. Thnx
|
|
|
|
KiteDemon
|
Klinkt als een productiefoutje dus gelijk terug naar je dealer.
|
|
|
xray
|
Hmm, zou bijna zeggen dat het structureel is....
|
|
|
KiteDemon
|
Of een chinees die een zwaar weekend heeft gehad en zijn tandpasta i.p.v. lijm heeft gebruikt....
|
|
|
xray
|
Afgebroken dus lijkt me eerder constructie!
|
|
|
Naish........what else???
|
Is een bekend probleem en heb het regelmatig gezien bij de 2005/2004 baren. Beetje jammer dat het probleem niet is verbeterd. Gelukkig zijn de kites super en heb ik zelf dit probleem nooit gehad!
|
|
|
zagy
|
heb het zelf ook nog nooit gehad. maar wel jammer inderdaad dat dit gebeurt, verder is die bar zo goed en relaxed.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Heb het al 2x gehad. 1x onderzijde en 1x bovenzijde. Is wat lastig uitfrezen maar wel goed te doen. Busjes lagen in oostvoorne op voorraad dus blijbaar bekend probleem...
|
|
|