!!!Kiteboard verloren!!!! Vrouwenpolder

Wilmpie
Gast
Oktober 03, 2005, 10:24:50
edit2Rapporteer  
Beste kiters,

Door de sterke stroming afgelopen zaterdag bij Vrouwenpolder ben ik mijn kiteboard verloren. Is er iemand die dit board heeft gevonden en die deze tegen een leuk vindersloon wil retourneren? Het gaat over een North Jaime Pro 2005 ( L ).

Heb zelf nog de hele dag lopen zoeken maar niets meer kunnen vinden (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)

B.V.D.
Willem van Dongen
wvdongen@home.nl
(R)Ikke

Antwoord #1 Oktober 03, 2005, 10:39:08
edit2Rapporteer  
Hey Wilm, ik heb zelf niet zo'n sterke stroming ervaren. Het was best druk op vrouwenpolder, heb je ook wat mensen gevraagd te kijken?? Ik ben niets tegen gekomen. Ik denk wel dat het boardje vrij snel aangespoeld moet zijn door de golfslag naar het strand toe.

Succes ermee
Wilmpie
Gast
Antwoord #2 Oktober 03, 2005, 11:14:11
edit2Rapporteer  
Ik heb met enkele behulpzame kiters het hele strand/zee nagelopen maar niets kunnen vinden. Jammer Jammer…
Hey Wilm, ik heb zelf niet zo'n sterke stroming ervaren. Het was best druk op vrouwenpolder, heb je ook wat mensen gevraagd te kijken?? Ik ben niets tegen gekomen. Ik denk wel dat het boardje vrij snel aangespoeld moet zijn door de golfslag naar het strand toe.

Succes ermee
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Oktober 03, 2005, 12:24:29
edit2Rapporteer  
Ik heb nog mee helpen zoeken (grijze crossbow). Iik heb nog een behoorlijk eind downwind gevaren, maar niks kunnen vinden.
Noud

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 04, 2005, 08:08:42
edit2Rapporteer  
De stroming was toch anders als anders. Ik raakte ook mijn board kwijt en
kon er gewoon niet meer bij komen met slepen. Toen maar terug naar de
kant. Mijn board was een heel stuk verder op het water gevonden door een
kiter die het naar het strand heeft gebracht. Was echt een mega stuk uit de
richting van waar we bezig waren. Vlakbij de Banjaard. Ik hoop dat het
board er nog uit komt ergens. Ik heb inmiddels de stickers (naam en tel.nr.)
al klaar liggen. Succes kiter.........
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.