THEGREEN
|
haha, vermaak jij je nou maar met de sex wax. i.p.v een foto van suus! Btw wat zijn ze gewild he die kitechicks! Jah echt wel (hangloose_kitesmiley) Zij begrijpen mij als ik zeg, ik ga ff beulen tot vanavond, of ze gaan zelfs mee.... ook varen. Dan snappen ze ook dat ik m'n geld in kites investeer en niet in hun
|
|
|
Tom
|
Als je dat laatste nou weglaat val je misschien nog in de smaak ook
|
|
|
Marc de Munnik
|
Ja mooi! Al helemaal als ze met Cabrinha beule Tja, die crossbow is inderdaad een echte meisjes kite! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
trettrettret
|
Toch kom je niet bijsterveel kitebella's tegen op het water.... Zal ik um dan maar zelf posten???
|
|
|
pascal niet ingeloggerd:P
Gast
|
haha die marc.. .. idd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom
|
Ik heb er nog niet mee gekite dus kan er niks over zeggen
|
|
|
Claudia
|
na ja, en ik ben vrij mannelijk hoor :
|
|
|
Moza
|
na ja, en ik ben vrij mannelijk hoor : Kun jij ook op je vingers fluiten dan??
|
|
|
Tom
|
Man vraag dan wat buitenspel is want ik kan niet eens op me vingers fluiten
|
|
|
Fe®®y
|
mietje
|
|
|
Brenkie
|
Heey Jelke, da's een beter vervoermiddel dan die gare BX van je. Die sleep ik ook gerust van R'dam naar Den Bosch. Alleen zal dit wat sneller gaan! (hangloose_kitesmiley)
Goeie site Moza, vrolijkt mijn windloze weken weer een beetje op. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Proboarder
Gast
|
hahahaha, lol,...humor gasten!! Beulen tot we erbij neer vallen. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
ik kan ook niet op m'n vingers fluiten..... alleen.. jammer dat 'r zo weinig JONGE kite chicks zijn... echt jammer
|
|
|
CeesV
|
jaa... ik heb er eigenlijk nog nooit één gezien en met jong bedoel ik dan van een jaar of 15
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik denk dat je beter aan een vrouw kan vragen hoe vaak ze haar baard moet scheren, en dan daaruit kan afleiden hoe mannelijk ze is... Of zie ik het verkeerd?
|
|
|
|
Claudia
|
ja zie je verkeerd, ik hars het gewoon 1 keer in de maand ofzo, niemand ziet meer wat!
|
|
|
frankje
Gast
|
Claudia, hars je het zelf, of laat je het doen.
|
|
|
Claudia
|
Selbst ist die Frau!
|
|
|
Rowin
|
jaa... ik heb er eigenlijk nog nooit één gezien en met jong bedoel ik dan van een jaar of 15 Suus, die is 14 . Dus jaar of 15
|
|
|
Smeagol
|
Man vraag dan wat buitenspel is want ik kan niet eens op me vingers fluiten ik kan ook niet op m'n vingers fluiten.....
Wedden van wel....??? Kunnen de heren uberhaupt fluiten??...Zo ja...fluit dan eens net als je normaal zou doen en hou dan je vingers eens voor je lippen... (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
kben 16 (h) Trouwens Crossbow meisjes kite? Wrm kiten er zoveel jongens mee dan? Trouwens .. Doe mij maar een Rhino 6! Misschien dat ik heel toevallig nog op de foto sta : Zal wel weer niet.. Mjah moek ff vragen.. Pap... wil je anders niet een keer weer gezellig mee, ga je zelf ook. Of je neemt mijn camera mee.. Of ik jat er 1 mee van school Want tsjah.. met zo'n blessure.. moet je aanzien hoe je dochter nu bezig gaat met hoogte lopen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
kentyman
|
Neej idd niet Suus deze is nog beter, hier slaap je niet maar hier beul je beetje off topic (ofzo?) maarreh, waar is deze spot?
|
|
|
*suus..
Gast
|
schellinkhout (hangloose_kitesmiley) vlakbij hoorn
|
|
|