Verzekeringen???

tim_k

Berichten: 92
Oktober 09, 2005, 18:30:42
edit2Rapporteer  
he kiters

krijg binnenkort mijn eigen spullen binnen Joepie
heb nu een vraagje aan jullie, hoe hebben jullie je verzekerd?
ik weet dat als je lid wordt van de NKV, je dan verzekert ben voor letsel aan 3de.
hoe hebben jullie dit geregeld en hebben jullie je spullen nog extra verzekerd tegen diefstal en schade en hoe zijn dan ongeveer de voorwaarden? Krijg je een dagwaarde terug of zo?
was ik benieuwd naar...
gr
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #1 Oktober 09, 2005, 18:41:18
edit2Rapporteer  
ja ben ik ook erg benieuwd naar...want gaat wel eens is kapot enzo (hangloose_kitesmiley)
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #2 Oktober 09, 2005, 19:38:47
edit2Rapporteer  
Ik heb al vaker gepost over verzekeringen, gebruik even de zoekfunctie... Bij de Europeesche bijvoorbeeld kun je je verzekeren tegen schade en diefstal voor ongeveer 4% van de waarde van je spullen.
Jurrien

Berichten: 2149
Antwoord #3 Oktober 09, 2005, 19:41:02
edit2Rapporteer  
bij anwb krijg je de dagwaarde terug van je kites
Bazaki_Thijs

Berichten: 217
Antwoord #4 Oktober 09, 2005, 23:48:55
edit2Rapporteer  
unigarant, recreatie verzekering. Mocht je kite binnen een halfjaar gestolen worden. Of zo beschadigt dat hij technies nooit meer goed gerepareert kan worden, zal je de nieuw waarde weer krijgen. na dat halfjaar de dagwaarde.
DaRipper

Berichten: 370
Antwoord #5 Oktober 10, 2005, 10:53:47
edit2Rapporteer  
Al die verzekeringen zijn leuk, maar als je de voorwaarden goed leest, blijkt er te gelden dat diefstal uit de auto niet verzekert is.
In principe heb je dus niets aan al deze verzekeringen..........
Bazaki_Thijs

Berichten: 217
Antwoord #6 Oktober 10, 2005, 11:02:03
edit2Rapporteer  
als het spul uit het zicht licht, en het word dat gestolen word het vergoed mits je sporen van inbraak kunt laten zien
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #7 Oktober 10, 2005, 11:20:09
edit2Rapporteer  
Al die verzekeringen zijn leuk, maar als je de voorwaarden goed leest, blijkt er te gelden dat diefstal uit de auto niet verzekert is.
In principe heb je dus niets aan al deze verzekeringen..........

Bij mij is dat ook gedekt.
Bazmark

Berichten: 223
Antwoord #8 Oktober 10, 2005, 20:23:23
edit2Rapporteer  
He Wacko als ik het goed begrijp heb jij dus een verzekering bij de Europeesche en die is goed??
Ook dekkeing wanneer de spullen uit je auto gejat worden??
En bij verlies???
naish23

Geen avatar

Berichten: 762
Antwoord #9 Oktober 11, 2005, 14:16:02
edit2Rapporteer  
He Wacko als ik het goed begrijp heb jij dus een verzekering bij de Europeesche en die is goed??
Ook dekkeing wanneer de spullen uit je auto gejat worden??
En bij verlies???

Bij mij is alles gedekt. Schade door eigen schuld, diefstal uit auto, verlies, brand, gijzeling.... mijn tussenpersoon is gevolmachtigd door de Europeesche en heeft mij verzekerd dat ik volledig gedekt ben, onafhankelijk van de oorzaak van schade of verlies. neem anders zelf even contact op met de verzekeringsmaatschappij of je tussenpersoon als je die hebt.
jesse van dam
Gast
Antwoord #10 Oktober 11, 2005, 15:15:27
edit2Rapporteer  
De door lopende reis verzekering vana de anwb heeft dit jaar voor mij de schade van een geknalde main tube betaald. Smiley
Bazaki_Thijs

Berichten: 217
Antwoord #11 Oktober 11, 2005, 15:24:26
edit2Rapporteer  
bij mij is alles gedekt. Schade door eigen schuld,

? welke verzekering mag dat wezen ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.