Arjen
|
waar ligt deze kitespot precies?
|
|
|
dimitri
Gast
|
Kijk even bij locaties Airjen Denk er wel aan dat dit geen beginners spot is staat een hoop stroming met golven
ik ben ook van de partij Fer ben er ronds 14:00
Heb ook een hoop in te halen
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Het ziet er s'ochtends het best uit! Zijn er mensen die dan al gaan?? Ik ben de hele dag vrij, maar om nou daar in me eentje te staan s'ochtends.... Ik dacht zelf aan 9/10 uur.
Mzzzlsss
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga mijn best doen Martijn85 om er ook bijtijds te zijn uur of 09:00 a 10:00 idd.
Ben benieuwd naar je nieuwe speeltje Fer. See you Morgen
|
|
|
KiteDemon
|
Ben er ook rond een uurtje of 10:00. Wind ziet er goed uit (14-15 knopen) dus met een beetje mazzel kan ik mijn verse 12 pakken
|
|
|
DENNS
|
ik ga miss naar oostvoorne
|
|
|
manf
|
Martijn.....Het ziet er s'ochtends het best uit! Zijn er mensen die dan al gaan?? Ik ben de hele dag vrij, maar om nou daar in me eentje te staan s'ochtends.... Ik dacht zelf aan 9/10 uur.
Mzzzlsss
Martijn waar kom je vandaan, misschien samen???
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Yo manf, Ik kom uit Zuidland, 25 minuten vanaf de slufter met de auto. Het ligt tussen Spijkenisse en Helevoetsluis, ik denk niet dat je het kent, maar als je toch uit de buurt komt dan kunnen we wel samen.. Ik zie wel een post verschijne dan. Ltrr
|
|
|
manf
|
Hhahaha ok Martijn, ik kom uit Arnhem dus ik zie je daar wel,...weet jij een beetje de voorspelling voor morgen daarro? Ltz
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik ga miss naar oostvoorne
is morgen wel ZO he, das aflandig en super vlagerig. ben een x geweest met zuid en dat was ook niet super relaxed..echt enorm vlagerig
|
|
|
FaBian
Gast
|
Kan ik je eindelijk m'n nieuwste truckje showen! SurfaceHP met downloop!! (gewoon 1 vinnetje kwijtraken en dan lukt ie gewoon ALTIJD) Tot straks! Ben er ook rond een uurtje of 10:00. Wind ziet er goed uit (14-15 knopen) dus met een beetje mazzel kan ik mijn verse 12 pakken
|
|
|
|
matman
|
Getver, geen tijd (angry_kitesmiley) . Morgen woensdag na 17:00 ken ik wel (voorspelling is nog steeds goed!!!). Laat even weten hoe de ZO-wind bevalt. ZO-wind heb ik nog niet gehad op de slufter.
Matman
|
|
|
dimitri
Gast
|
Kan ik je eindelijk m'n nieuwste truckje showen! SurfaceHP met downloop!! (gewoon 1 vinnetje kwijtraken en dan lukt ie gewoon ALTIJD) Tot straks! Ben er ook rond een uurtje of 10:00. Wind ziet er goed uit (14-15 knopen) dus met een beetje mazzel kan ik mijn verse 12 pakken Zag er idd leuk uit Fab, totdat je op mijn board ging HPsen wel met 4 vinnen. toen werdt het even wazig voor je ogen Maar ff ontopic ik ben er vandaag niet moet ff bieren bij mijn zwager m`n zus is vanacht bevallen van een zoon en vanavond naar een concert (50 cent)
|
|
|
SerG
Gast
|
Ben er ook rond een uurtje of 10:00. Wind ziet er goed uit (14-15 knopen) dus met een beetje mazzel kan ik mijn verse 12 pakken (14-15 knopen) ???? juist, kijk ik uit het verkeerde raampje ??
|
|
|
KiteDemon
|
Het was in de ochtend nog wel ff lekker. Een knoopje of 14......totdat iemand ergens het raam dicht deed
|
|
|