kiten in israel

chann

Geen avatar

Berichten: 39
Oktober 11, 2005, 15:08:10
edit2Rapporteer  
eej,,

omdat ik volgend jaar waarschijnlijk voor een jaar naar israel ga  YeSS wil ik wel weten waar daar de beste plekken zijn om te kitesurfen,,,ik heb wel eens filmpjes gezien van aaron hadlow en leeshai miller die daar vaarden, er moeten dus wel plekken zijn.............

channah
G.J.
Gast
Antwoord #1 Oktober 11, 2005, 16:58:06
edit2Rapporteer  
Chann,

Ik weet dat ze bij Eilat varen, daar heb ik het namelijk gezien voor de eerste keer, denk dat de windsurfers die er toen waren nu wel verdreven zullen zijn. Ze hadden toen al een reddingbrigade voor de surfers ;-)
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #2 Oktober 11, 2005, 16:59:10
edit2Rapporteer  
Dikkiedik

Berichten: 298
Antwoord #3 Oktober 11, 2005, 18:32:58
edit2Rapporteer  
Ik ben er vorig jaar kerst geweest, dr is een mooie kitespot met heel veel kiters vlakbij Tel Aviv. Kitespullen natuurlijk niet mee  Huh Preciese plaats weet ik helaas niet. Maar als je van Tel Aviv richting Haifa in het noorden rijd, op de snelweg rijd je vlak langs de kust en dan zie je vanzelf allemaal kites opduiken, niet te missen, volgens mn ex een hele populaire spot. Of bij Eilat op de rode zee natuurlijk, ook super mooi maar wel een pokkestuk rijden door de woestijn. Ligt er dus aan op wel vliegveld je land, tel aviv of eilat Wink
ruben

Berichten: 22
Logs: 19 | 781 uur
Antwoord #4 Oktober 18, 2006, 00:44:52
edit2Rapporteer  
ga zelf rond maart richting eilat maar kan r maar weinig info over vinden... iemand nog andere tips?
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #5 Oktober 18, 2006, 01:03:13
edit2Rapporteer  
mijn zus gaat over een week naar israél ze wou gaan windsurfen ik probeer haar wel even over te halen kite lessen te nemen:)
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #6 Oktober 18, 2006, 02:37:24
edit2Rapporteer  
haha, me pa zit tot vrijdag in Tel Aviv, aan het strand, jammer voor hem dat hij niet kite  schater
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #7 Oktober 19, 2006, 00:09:46
edit2Rapporteer  
Eilat is super maar let wel op er zwemmen haaien.
Je hoort zelden dat er iemand gebeten wordt maar weet uit persoonlijke ervaring dat dit zeker wel het geval is.
Was niet zelf het slachtoffer maar heb wel de medische evacuatie moeten regelen.
Men wil de toeristen niet afschrikken.
Dus blijf lekker langs de kust varen minste kans dat er wat gebeurd.
ruben

Berichten: 22
Logs: 19 | 781 uur
Antwoord #8 Oktober 19, 2006, 01:47:22
edit2Rapporteer  
haaien?! haha! houdt t spannend! weer s wat anders
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #9 Oktober 19, 2006, 02:26:21
edit2Rapporteer  
Er zit er ook een van 2 meter in de Noordzee was op het jeugdjournaal, maar zwemmers en surfers konden gerust zijn want hij zat in het diepe  ThumpsUp
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #10 Oktober 19, 2006, 17:16:23
edit2Rapporteer  
Tuurlijk zwemmen er ook haaien in de noordzee. Alleen zijn dat geen wit- of zwartpuntrifhaaien.
Die krengen zijn a een stuk groter en b veel agressiever.
Mijn vorige posting is absoluut geen broodje aap verhaal.
Zoals Ruben opmerkte is weer eens wat anders om rekening mee te houden.
Het is natuurlijk niet zo dat er wekelijks een of andere zwemmer wordt opgevreten.
Maar het komt voor dat iemand wordt aangevallen door een agresieve uit de kluiten gewassen met een bek vol tanden haring.  (grinnik_kitesmiley)

Is gewoon een tip ga niet te ver uit de kant en na een crash lekker lang in het water liggen dobberen.
Verder is Eilat top leuke uitgaans mogelijkheden top weer en lekker warm water.
Flying-viking

Berichten: 21
Antwoord #11 Oktober 19, 2006, 18:19:52
edit2Rapporteer  
Ik heb met een schip 2 weken voor anker gelegen voor de haven van Ashdod geen ene haai gezien hoor. We hebben het nog wel na gevraagt daar aan de kustwacht die zeiden dat ze er wel zwommen maar een aanval kwam weinig voor. Dus ik denk dat je gerust kan kiten daarow. Ik heb er in ieder geval lekker kunnen zwemmen, maar toen kite ik helaas nog nieh.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.