Tom
|
Bijna alle merken dude! En de verkrijgbare merken zijn zo'n beetje alle middel tot grote merken van globerider tot cabrinha.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Bijna alle merken dude! En de verkrijgbare merken zijn zo'n beetje alle middel tot grote merken van globerider tot cabrinha.
Maar je ziet ze nog nauwelijks? De bow van Naish en Best (en nog wel meer merken) zijn toch nog niet in Nederland verkrijgbaar?
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Vooruit dan, om het lijstje compleet te maken welke er komen: Takoon Nova GK Sonic Best Nemesis 2006 Cabrinha Crossbow Windwing Rapture 2 Slingshot Turbo Diesel Airush Bow Naish Shockwave OR One EH Bow
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ik heb de crossbow heb ik al best vaak gezien.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mangroovy beach in El Gouna (Egypte) lag helemaal vol met alle mogelijke maten van die dingen. Niet normaal meer voor een kite die zo kort op de markt is.
In ieder geval is de marketing campagne van Cabrinha meer dan geslaagd. En in kiteboarding.de waren ze ook zeer te spreken over deze kite.
|
|
|
|
Tom
|
Das niks nieuws
|
|
|
Marc de Munnik
|
Bows, is niets echt gewoon totaal niets voor mij. Het is voor de mensen die willen varen en springen meer niet. Voor de echte rockers is het totaal niet geschikt daarom zoek ik een merk die nog lang niet met de bows komt!
|
|
|
Claudia
|
Zo reageerden ook een aantal mensen toen de vierlijners kwamen, maar goed, uiteindelijk wordt het wel de toekomst.
|
|
|
Leet
Gast
|
marcc, dat vind ik dus echt onzin ... Greg thijsse van CabrinhaKites Is Nummer 7 op de worldTour, hij rocked!!! en vaart Xbow ..
|
|
|
WIMPIII
|
Liquid Force, hjuh? Heb je meer info?
|
|
|
|
MartijnM
|
Heeft er iemand al reviews gelzen van de Slingshot Bow? Geloof dat de kite " Turbodiesel " heet.
|
|
|
Edward
|
En de best nemsis 2006 heb ik ook nog nergens gesignaleerd.
|
|
|
brutus1
|
Gewoon ff geduld met z'n allen, van de winter gewoon alle testjes in de gaten houden en in het voorjaar scoren !! T'is dan alleen te hopen dat je je classics nog ingeruild krijgt, dat is de reden dat ik ook meteen m'n oude setje op 2 CB's heb ingeruild toen ze net kwamen.
|
|
|
Joris
|
Bows, is niets echt gewoon totaal niets voor mij. Het is voor de mensen die willen varen en springen meer niet. Voor de echte rockers is het totaal niet geschikt daarom zoek ik een merk die nog lang niet met de bows komt!
flysurfer
|
|
|
Harm
|
er staan al verschilden CB te koop kijk maar op surfspullen.nl
|
|
|
Marc de Munnik
|
flysurfer Dat is al een soort van bow toch?
|
|
|