Tom
|
Eindelijk er was weer eens wind! Jammer genoeg oost dus moesten we rijden naar het enigste plekje in Zuid Holland waar dr een beetje te varen is met oost, het oostvoornse meer. Was top dagje de condities waren niet helemaal top maar naar bijna 2 weken zonder wind ben je al snel tevreden. Je zou dan ook denken dat iedereen daar aan het kite is .. niet dus! Na de hele dag gevaren te hebben reden we nog ff langs de slufter en wat ik daar zag verbaaste me. Er waren zeker 10 kiters bezig in het natuurgebied te kite (links van de paaltjes bij de 1e trap) Ik snap dit echt niet hé, als die lui 10min verder rijden naar het meer kunnen ze legaal kite.. Maar nee gaan ze daar kite op verboden gebied.. Jongens zo geven jullie de overheidsinstanties nog meer reden spots dicht te gooien!!! Het gevolg was dan ook daar .. er kwam een vrouw naar ons toelopen met het verhaal dat er een kiter was afgedreven en dat er reddingsboten naar op zoek waren met een helicopter maar niets gevonden hebben.
Echt OERSTOM met oosten wind op de slufter!!!! 1 het mag niet en 2 als er wat fout gaat ... doe ze de groeten in Engeland!
En uh weet iemand wat van die gast af?
|