Depowerlijn gebroken welk safety kopen?

aettema

Geen avatar

Oktober 17, 2005, 16:42:43
edit2Rapporteer  
Hej mijn depowerlijn is gister gebroken. Heb een north bar en dat deel wat aan de trapeze vastzit met die safety kan ik even niet vinden en is volgens mij ook niet meer bruikbaar omdat dat allemaal vastgenaaid zit.

Dus welke safety moet ik kopen zodat ik gewoon alleen depowerlijntje vanaf nu kan vervangen en niet die hele meuk elke keer want dat kost klauwen vol geldt. Ik heb op flysurfer.nl wat gekeken maar welke is goed en kan de depowerlijn los vervangen worden.

Of nog mooier kan je niet alles zelf maken?

Thx alvast
larssmits
Gast
Antwoord #1 Oktober 17, 2005, 16:54:26
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon zo'n depowerkoord van best met van dat plastic eromheen, en nu breekt er nooit 1tje meer (grinnik_kitesmiley)

http://www.bestkiteboarding.com/s.nl/sc.2/category.19/.f kun je vast ook wel via de nl'se bestshop kopen
prijzen die er staan in dollar is meestal de prijs gewoon in NL in euro's
zagy

Antwoord #2 Oktober 17, 2005, 18:11:37
edit2Rapporteer  
heel leuk die, maar dat past niet door het gat in de northbar.
mystic heeft een goede, kun je een losse lijn aanmaken.
plaaggeest

Antwoord #3 Oktober 17, 2005, 22:03:54
edit2Rapporteer  
ik heb gewoon depowerkoord van mystic en mystic loopje werkt prima! En goede qr! depowerkoord 9.95 en loopje is 14,95!
aettema

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 18, 2005, 00:38:57
edit2Rapporteer  
@Rieuw: wat is een qr? En de safety zit dat er ook bij?
Sake
Gast
Antwoord #5 Oktober 18, 2005, 00:43:09
edit2Rapporteer  
North 2006 depowerkoord is voortaan los vervangbaar
http://www.gokitesurf.com/gallery/Iron_heart6.jpg

De zogenaamde Ironheart is los te koop als set:
loop-safety-depowerkoord en gereedschapset.

Edit: Ff een dealer bellen. Dacht iets 75 euro voor complete set.
Deze zogenaamde ironheart is de eerste die bij echte shit (dus veel druk op je lijnen) nog makkelijk blijkt te werken. Naast de speciale ook prijzige wichard. Belachelijk eigenlijk dat het zo lang geduurd heeft.
Zal wel zijn dat anno 2005/6 we wel wat over hebben voor goede safety.

De Mystic heb ik ook gebruikt en deze released dus helaas echt niet meer soepel na langer gebruik. Ook niet met de modificatie.
aettema

Geen avatar

Antwoord #6 Oktober 18, 2005, 00:44:16
edit2Rapporteer  
'm kan ik dat ook ergens kopen, en hoe duur wordt dat. zit er altijd safety bij ofzo?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.