NK kite: gaat het door?

Brecon2
Gast
Oktober 20, 2005, 11:53:54
edit2Rapporteer  
Tja, da's eigenlijk wat ik me afvroeg...meestal wordt dit toch op de donderdag ervoor bekend gemaakt of het doorgaat...gaat wel waaien

weet iemand dit?

Marc de Munnik

Antwoord #1 Oktober 20, 2005, 12:26:23
edit2Rapporteer  
Kreeg net een mailtje,

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Riders,

Zie ook internet www.nkkite.nl :

"Op basis van de windvoorspellingen is besloten het NK Kite door te laten gaan dit weekend!! Aankomend weekend, 22 / 23 oktober, zal het strand van Noordwijk in het teken staan van het Nederlands Kampioenschap Kiteboarden. De deelnemers, zowel dames als heren, zullen strijden om de welbegeerde titel Nederlands Kampioen. Zullen Kevin en Jalou Langeree hun titel kunnen behouden... We zullen het dit weekend weten."

LET OP!!
Bekijk het programma voor het weekend, onder ridersinfo, nog even op www.nkkite.nl zodat je niets mist. Zaterdag van 08:00 - 09:00 uur aanmelden!!!!!!!!!!!!!! We zijn er vroeg bij.

We kijken ernaar uit jullie te zien varen en gaan er superweekend van maken!!

Vriendelijke groeten,

Diana
~Sjors RE-CO2

Antwoord #2 Oktober 20, 2005, 12:41:51
edit2Rapporteer  
Ik plaats zometeen het officiele persbericht in het nieuwsgedeelte!

en jij moet nog even lid worden Mark Wink
Cesso

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 20, 2005, 12:54:53
edit2Rapporteer  
kan niet wachten om zaterdag te  blazen op het nk ik ga voor de hangtime laat die jonkies  maar die robuuste trix doen   gna gna gna

hotelletje is geboekt  zie jullie daaro
o yeah
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.