@ -dave--
Meld je aan als vrijwilliger en dan kan je alles in goede banen leiden???
Hoezo moet ik me als vrijwilliger aanmelden? Omdat ik iets zie en daar een mening of vragen over heb??????
Op kitehigh wordt het toch juist gewaardeerd als je iemand attent maakt omtrent de veiligheid zonder gelijk de organisatie naar beneden te halen en de touwtjes in de handen te nemen??
Men streeft toch ten alle tijden naar "veilig kiten met veel plezier"???
Het zijn toch de leden/riders die juist zeggen : Spreek iemand erop aan, help hem, geef tips, etc.?
De bond heeft er toch belang bij men (kiters) veiligheid hoog in het vaandel heeft staan???
Dus als iemand iets gelijk iets opvalt en dat meldt. Doe er iets mee of helemaal niets maar kom niet met een verhaal : Doe het dan lekker zelf....
Blijf erbij :
Ik vond het een gezellig dagje uit in Noordwijk.
Deze mening deel ik ook, constateren dat er iets raars gebeurd is goed!!. Ik heb mij ook verbaast hoe een aantal riders tussen het publiek liepen met de kite in de lucht 11 uur, en diverse opstakels up en downwind, zowel tenten als publiek en niet echt stabiele wind. Het aangeven van deze feiten draagt er aan bij dat mogelijk de volgende keer daar rekening mee wordt gehouden door of wel de rider als ook de organisatie. Het is voornamelijk voor de riders zich aangesproken te voelen, de organisatie was al chaotisch maar er was genoeg ruimte aan de strand kant, daar is hooguit te wijnig op gewezen.
maar verder top-event....