Het grote NK topic, foto's, winnaars etc!

-dave--
Gast
Antwoord #50 Oktober 23, 2005, 19:29:59
edit2Rapporteer  
@ mazzomrx

meld je aan als vrijwilliger,dan ka je alles in goede banen leiden....
mazzomrx

Antwoord #51 Oktober 23, 2005, 19:50:27
edit2Rapporteer  
@ -dave--

Meld je aan als vrijwilliger en dan kan je alles in goede banen leiden???

Hoezo moet ik me als vrijwilliger aanmelden? Omdat ik iets zie en daar een mening of vragen over heb??????

Op kitehigh wordt het toch juist gewaardeerd als je iemand attent maakt omtrent de veiligheid zonder gelijk de organisatie naar beneden te halen en de touwtjes in de handen te nemen??

Men streeft toch ten alle tijden naar "veilig kiten met veel plezier"???

Het zijn toch de leden/riders die juist zeggen : Spreek iemand erop aan,  help hem, geef tips, etc.?

De bond heeft er toch belang bij men (kiters) veiligheid hoog in het vaandel heeft staan???

Dus als iemand iets gelijk iets opvalt en dat meldt. Doe er iets mee of helemaal niets maar kom niet met een verhaal : Doe het dan lekker zelf....

Blijf erbij :

Ik vond het een gezellig dagje uit in Noordwijk.

Tom

Antwoord #52 Oktober 23, 2005, 21:46:06
edit2Rapporteer  
Ik vondhet wel jammer dat ik niet ff langs ben gekomen was vast helemaal top Smiley Mja volgende keer in iedergeval iedereen gefeliciteerd!!!!
Alle kiters die het lef hebben mee te doen zijn al winnaars!
ralph local@noordwijk

Antwoord #53 Oktober 23, 2005, 22:14:23
edit2Rapporteer  
was een leuk daggie, hoop geleerd en veel ervaring opgedaan.... uiteindelijk tog nog een 5e plek..Grin

(was was dat nou marc?? had je tog nog willen zien staan in de kwartfinales)
Cesso

Geen avatar

Antwoord #54 Oktober 23, 2005, 22:42:06
edit2Rapporteer  
ik heb een hoop lol gehad daaro op het nk en doe volgend jaar weer mee zie ik je wel weer ralph ga zeker weer naar het zelfde hotel

wel effe beter oefenen voor mij dit jaar mischien kom ik dan wat hoger dan 17 e  plek

zie je .....
Jappy

Antwoord #55 Oktober 24, 2005, 09:59:18
edit2Rapporteer  
Het was weer een geweldig dagje, met een nog geweldiger eind Wink
emiel@chick
Gast
Antwoord #56 Oktober 24, 2005, 10:02:22
edit2Rapporteer  
was helemaal top!! egt goeie wind en er werd geloopt.....naja te sicko gewoon! helemaal top!

@ralph mark moest tegen mij he..toen wassut gedaan:P
Buur

Antwoord #57 Oktober 24, 2005, 11:08:25
edit2Rapporteer  
@ -dave--

Hoezo moet ik me als vrijwilliger aanmelden? Omdat ik iets zie en daar een mening of vragen over heb??????

Op kitehigh wordt het toch juist gewaardeerd als je iemand attent maakt omtrent de veiligheid zonder gelijk de organisatie naar beneden te halen en de touwtjes in de handen te nemen??

Het zijn toch de leden/riders die juist zeggen : Spreek iemand erop aan, help hem, geef tips, etc.?

De bond heeft er toch belang bij men (kiters) veiligheid hoog in het vaandel heeft staan???

Dus als iemand iets gelijk iets opvalt en dat meldt. Doe er iets mee of helemaal niets maar kom niet met een verhaal : Doe het dan lekker zelf....

Blijf erbij :

Deze mening deel ik ook, constateren dat er iets raars gebeurd is goed!!. Ik heb mij ook verbaast hoe een aantal riders tussen het publiek liepen met de kite in de lucht 11 uur, en diverse opstakels up en downwind, zowel tenten als publiek en niet echt stabiele wind. Het aangeven van deze feiten draagt er aan bij dat mogelijk de volgende keer daar rekening mee wordt gehouden door of wel de rider als ook de organisatie. Het is voornamelijk voor de riders zich aangesproken te voelen, de organisatie was al chaotisch maar er was genoeg ruimte aan de strand kant, daar is hooguit te wijnig op gewezen.
maar verder top-event....   
emiel@chick
Gast
Antwoord #58 Oktober 24, 2005, 11:12:44
edit2Rapporteer  
@ -dave--

Het zijn toch de leden/riders die juist zeggen : Spreek iemand erop aan, help hem, geef tips, etc.?

Blijf erbij :

Deze mening deel ik ook, constateren dat er iets raars gebeurd is goed!!. Ik heb mij ook verbaast hoe een aantal riders tussen het publiek liepen met de kite in de lucht 11 uur, en diverse opstakels up en downwind, zowel tenten als publiek en niet echt stabiele wind. Het aangeven van deze feiten draagt er aan bij dat mogelijk de volgende keer daar rekening mee wordt gehouden door of wel de rider als ook de organisatie. Het is voornamelijk voor de riders zich aangesproken te voelen, de organisatie was al chaotisch maar er was genoeg ruimte aan de strand kant, daar is hooguit te wijnig op gewezen.
maar verder top-event....

serieus organisatie was helemaal top!! als ik dit vergelijk met funsporttour was dit ect heilig!feit!
Silversurfer1

Antwoord #59 Oktober 24, 2005, 12:55:41
edit2Rapporteer  
uh volgens mij is het dezelfde organisatie hoor...
JTS-er
Gast
Antwoord #60 Oktober 24, 2005, 13:06:35
edit2Rapporteer  
Wat doen die twee blondjes daar in dat hok in de duinen....vogelspotters???
Rutger II

Antwoord #61 Oktober 24, 2005, 13:55:41
edit2Rapporteer  
Een dikke Jonko roken?
mia
Gast
Antwoord #62 November 07, 2005, 19:40:07
edit2Rapporteer  
topper met kiten of uiterlijk?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.