Wat een mooie dag was het vandaag...

fonzie
Gast
Oktober 30, 2005, 21:53:13
edit2Rapporteer  
Het was een prachtige dag, wind was goed, sfeer was top. Alleen jammer dat er wat figuren in het vogel natuurgebied moesten kiten volgende keer krijg van mij hoogst persoonlijk een schop onder je kont.(als je niet groter en sterker ben dan mij)

Verder lieve mensen alsjeblieft, als je niet kan herstarten bodydragend je board kan pakken en boardleash nodig heb. Ga dan niet kiten op de slufter er waren veel reddingen vandaag. Da's niet goed voor de spot en regio in ons regel neven landje..

Verder was Ralph de paashaas karstens uit noordwijk helemaal los aan het gaan. Ralph 100 % respect voor jouw toeren. Voor zo'n snotaap maak je mannelijk kiteloops. Hopelijk kom je snel weer op thee bij ons voor een afgrijselijke sloop sessie zie weersvoorspellingen deze week.....ZUID 6

Greetz,

Da FonZZ !!!



Erik V
Gast
Antwoord #1 Oktober 30, 2005, 22:45:08
edit2Rapporteer  
Hahaha lekker bezig geweest vandaag!
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #2 Oktober 30, 2005, 23:00:45
edit2Rapporteer  
Super dag, echt gezellig en lekker op het strand.

Is je kite nog heel fonz? ging effe een raaf doorheen
ralph local@noordwijk

Berichten: 412
Antwoord #3 Oktober 30, 2005, 23:04:49
edit2Rapporteer  
hahaha t was gezellig vandaag, k was nog nooit op de slufter geweest... eenmaal aangekomen hingen er denk ik ongeveer 80 kites in de lucht:: met een hoop kapotte lijnen tot gevolgen, volgend week ben ik zeker weer van de partij.. zie je fonzie

ps.. komen jullie noordwijk nog onveilig maken??
Slis

Berichten: 563
Antwoord #4 Oktober 31, 2005, 01:03:19
edit2Rapporteer  
die zitten voor enige tijd in brazil...
mazzelaars die het zijn!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.