scheveningen morgen ochtend vroeg.

xav

Geen avatar

November 03, 2005, 17:35:34
edit2Rapporteer  
Kan tot morgen ochtend 12 uur kiten, waarschijnlijk schevingen, nog meer mensen vanaf een uur of 9.00 ?

gr. Xav
Buur@work
Gast
Antwoord #1 November 03, 2005, 17:49:15
edit2Rapporteer  
Als ik geen vervoer heb naar een andere spot, kom ik wel naar scheveningen. Maar ik denk dan dat ik jouw kite wel opvang als je klaar bent, omdat ik dan net begin. Maar ga eerst even de weersite's kijken. want als de wind in de ochtend goed is en smiddags slecht, dan verpest ik mijn nachtrust wel. Ik probeer het wel even te melden voor als ik niet kom.
Ricardo

Antwoord #2 November 03, 2005, 21:01:29
edit2Rapporteer  
Ik wil morgen best naar scheveningen komen maar ik weet niet echt of het wel gaat waaien?? De meeste weesrtstations geven niet zoveel wind op?? (weer.nl, watersportweer.nl, rtl4 geven wel wind op windfinder, windguru, weer online niet)
Ricardo

Antwoord #3 November 04, 2005, 09:10:48
edit2Rapporteer  
Er staat volgens actuelewaterdat nu 6 meter per seconde, dat is voor mij genoeg dus ik vertrek zometeen naar scheveningen. Het zal wel een tijdje duren voordat ik eraan kom omdat ik eerst moet fietsen dan in de trein moet en dan met de tram....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.