had eerst ook last van maar nu haal ik hem er af de slang en rol hem op en doe ikhem in me tas ..zo dat er geen knikken in me slang komen {wan door die knikken komen er gaatjes in je slang}
ja ik haal ook altijd de slang eraf, wikkel hem dan horizontaal rond mijn pump, en maak het dan vast met mijn pompleash zodat alles mooi blijft zitten. Als je je slang er niet af haalt gaat je slang knikken en dus gaten veroorzaken.
ik was ook altijd te lui om die slang eraf te halen na gebruik en heb er al flink wat pompen doorheen gejaagd... dus tegenwoordig haal ik die slang er toch maar af :-) kleine moeite, groot plezier
Als je gaatjes hebt moet je gewoon dat stukje van de slang er afsnijden, meestal maar een paar centimeters, lijm de slang er opnieuw weer aan of gebruik 2 tie-ribs...
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.