eliminations...

D1is

Berichten: 376
November 12, 2005, 04:00:31
edit2Rapporteer  
hey allemaal!!!

ik was net op de site van pkra zitten kijken en snap ff niet wat de verschil tussen single en double eliminations is..

kan iemand het  mij uitleggen?

greeetz
denis
tom_beul
Gast
Antwoord #1 November 12, 2005, 08:32:42
edit2Rapporteer  
Volgens mij zijn eerst de single eliminations als je die verliest kan je trug komen in de dubbele eliminations
xray

Berichten: 3688
Antwoord #2 November 12, 2005, 11:32:48
edit2Rapporteer  
De single is dus een afvalrace waarbij er uiteindelijk een winnaar is die voor de daarop volgende dubbele niets hoeft te doen tot het hele schema weer is afgewerkt en er uiteindelijk een winnaar is van de dubbele, deze winnaar van de dubbele moet dan tegen de winnaar van de enkele.

Niet alleen de winnaar blijft staan maar de mensen die zich opwerken via de dubbele moeten ook tegen de nummers 2 en 3 en 4  enz, van de enkele eliminatie varen, hoe hoger je in de boom van de enkele zit hoe minder je hoeft te varen. Als je goed kijkt naar de schema's op http://www.carribeanwinds.comdan kun je wel zien hoe het werkt.

Hadlow moet dus via nummer 3 of 4 naar nummer 2 (Kevin) en de winnaar daarvan moet dan tegen Ruben!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.