|
La Flauwurhman
|
Zo zo...dat zijn nog eens huisjes!! Dat ga ik niet redden met mijn wintersportbudget.
Prijs vanaf: 26.470 € / Week Aantal personen: 10 - 12 personen
Succes met de sponsoring!
|
|
|
Slis
|
sportsdisign in denhaag en bij de meeste zeilmakerijen hebben ze een ook opties voor.
suc6, en veel geluk toegewenst voor de toekomstige kiters!
|
|
|
|
Joost
|
Nou heb ooit eens met board sponser geprobeerd maar dat ging mis. Dus bij deze wil ik het nog wel een keer proberen. ;-) altijd fijn om een bijdrage te ontvangen.
|
|
|
landon
Gast
|
Ik weet dat Cabrinha als enige kitemerk zelf kites produceert en dus ook op aanvraag de gewenste kleuren combi's en logo's in de kites kan drukken fabriek af.... We lange termijn planning, maar denk als je het nu regelt vaar je in het voorjaar met de juiste kleuren combi's en logo's
|
|
|
Harm
|
f-one maakt ook logo`s van in fabriek voor bijvoorbeeld bacardi! (zie duitse team)
|
|
|
Indigo
Gast
|
goede tips. Dank daarvoor. Ik zal eens even gaan informeren bij Cabrinha want dat lijkt me een erg leuk plan. thanx, Paul
|
|
|
xray
|
Niet lullig bedoeld en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar eehm.. dan moet je wel met Cabrinha willen varen!
|
|
|
Emiel
|
ik vaar al met een andere kites(liquid force) maar lijkt me wel top om met jullie samen te werken!
|
|
|
Emiel
|
in nijmegen zit een bedrijf die lichtbalonnen bedrukt dat is misschien ook wel wat
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Ook bij Monkey kites kun je custom kites bestellen, en dit alles voor kleine meer prijs.
|
|
|
kikisantema
Gast
|
Hallo,
Een logo laten verwerken op een kite is geen probleem bij een zeilmakerij.
Groetjes Katrien
|
|
|
Frits
|
Wat een vette huizen!!
Kunnen de verschillende merken niet wat regelen voor je?
|
|
|
norbert
Gast
|
He Paul, kan je ff laten weten of het gelukt is en wat de kosten hier van zijn. Ben ook opzoek naar sponser kite veel in Noordwijk aan zee. Probeer mijn werk zo gek te krijgen willen eerst weten wat dit kost. succes Norbert norbert.pedersen@bp.com
|
|
|
Marc de Munnik
|
Heb er ook wel eens naar gezocht, Maar het is echt super duur. Tegenwoordig heb je ook soort stickers die je op je kite kan plakken. Met dat spul waar je ook gaatjes mee in je kite plakt! Dat is geloof ik al een stuk goedkoper!
|
|
|
kitertjuh
|
die huizen zijn echt SICK
|
|
|
Passie
|
monkey kites. kan je ze ook custom maken,
|
|
|
RamonFS
Gast
|
Flysurfer werkt al jaren met het bedrukken en zelfs in de kite zelf verwerken van logo's en text. Alles is mogelijk.
Een foto zegt in dit geval meer dan 1000 woorden.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Ik vaar al jaren met een sponsor die gratis mijn kites bedrukt met zijn naam
|
|
|
Indigo
Gast
|
Ik heb een hoop reacties gehad waarvoor dank. Veel mensen mit tips hoe en waar logo's te kunnen zetten/verwerken en minstens zoveel van mensen die interesse hadden in sponsering. Ik heb (geloof ik) iedereen een mailtje gestuurd met een reactie.
Ik ben komende weken even in het buitenland ivm komend winterseizoen en als ik terug ben en iets rustig is zal ik een beslissing nemen over hoe of wat.
Zoals ik diverse mensen al heb gemaild ben ik op zoek naar de wat "oudere" kiter (jaartje 25-35) en wedstrijden en dergelijke zijn niet zo van belang. Wel een posititieve instelling, veel op en bij het water zijn en liefst in staat om tussen de sessies door eventuele vragen van voorbijgangers oid te beantwoorden.
Ik heb al 1 of 2 mensen op het oog, maar mocht je interesse hebben kan je altijd even reageren.
Groet, Paul
|
|
|
Hugo
|
Paul,
Bovenstaande klinkt zeer uitnodigend. Gaat vast lukken... Werkze in de sneeuw.. Groet Hugo
|
|
|