|
|
tom_beul
Gast
|
Kijk die link dan
|
|
|
Psychotic
|
Kijkaan, ik zoek alleen nog wat voor mijn handen maar 5 mm vind ik te dik. De voeten blijven overigens prima warm in 6 mm laarsjes....
|
|
|
DENNS
|
idd lijkt me wel lkker op dat vest zit glijk een cap perfect
|
|
|
gerco
|
Neoprene ondervest € 60,00 Handschoenen € 22,50
Atan schoentjes € 50,00 hoe kom jij maar aan 100€
|
|
|
CeesV
|
er wat vanaf geluld ... of gebukt
|
|
|
Joost
|
Ik kom ook op 132,50 euro uit. Maar ziet er goed uit ga ook zo'n vest halen met hoody en titanium.
|
|
|
|
kitertjuh
|
lezen mensen!!!!!!!!!!!!!!!!
er staat actie geen 132.50 maar 100euro.
ziet er goed uit. kan je nog goed vast houden met 5mm handschoenen?
|
|
|
Joost
|
Ach he helder moment. Biertje!
|
|
|
|
DXP
|
Je kunt het beste de wanten nemen. Deze zijn erg soepel en hebben prima grip (zelfs unhooked). En uhhhh je fikken blijven wel lekker warm (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Frits
|
je voelt je bar alleen niet meer:)
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik heb een keer bij topsurf in vinkeveen gezien dat ze handschoentjes hadden en alleen over je boven hand zat neopreen met een open handpalm dat hielt de wind tegen kan dat ook in de winter? want 5mm over mn handen mmm... Emiel hier op het forum gebruikt gewoon schoonmaakhandschoenen van die gele ga dat ook maar eens proberen
|
|
|
moderator-5
Global Moderator
Geen avatar
|
Handschoenen zijn beetje erg dik, kun je kiten wel vergeten!
idd...daar moet ik ook nog eens naar kijken, gisteren 2,5 uur handschoenen aan en op een gegeven moment vloeit de kracht weg omdat je je handen niet dicht krijgt....een dunnere "winterbar" zou uitkomst kunnen bieden!!
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Ik heb een keer bij topsurf in vinkeveen gezien dat ze handschoentjes hadden en alleen over je boven hand zat neopreen met een open handpalm dat hielt de wind tegen kan dat ook in de winter? want 5mm over mn handen mmm...
Klopt, die heb ik ook. Eigenlijk zijn het wanten met open handpalmen. Je hebt dan wel warme handen terwijl je maximale grip behoudt. Maar wel kouder dan dichte handschoenen natuurlijk.
|
|
|
kentyman
|
Hey waar heb je die sokken vandaan?
Einstein! :-)
|
|
|
rikjonker
|
Dit is inderdaad een goed idee, maar alleen nodig voor mensen met kleine handen. Dit 5mm neopropeen doet niks als je van die kolenschoppen als ik zelf heb. Ik heb een keer bij topsurf in vinkeveen gezien dat ze handschoentjes hadden en alleen over je boven hand zat neopreen met een open handpalm dat hielt de wind tegen kan dat ook in de winter? want 5mm over mn handen mmm...
Klopt, die heb ik ook. Eigenlijk zijn het wanten met open handpalmen. Je hebt dan wel warme handen terwijl je maximale grip behoudt. Maar wel kouder dan dichte handschoenen natuurlijk.
|
|
|
Passie
|
nog 'n dom vraagje , Hoe kom ik van mijn na 't kiten verlamde voeten af, ik kwam vrijdag uit 't water. ze waren helemaal opgezwollen, ik voelde niks meer. TOen ik thuis in de douche ging na 'n uur. kwamen 'r paarse en blauwe vlekken op m'n voeten,, Ik schrok wel aardig, hebben jullie dat ook,?
|
|
|
Dikkiedik
|
Ik ga gewoon naar zuid afrika om te overwinteren
|
|
|
rikjonker
|
Koop bij een duik shop 2 of 3 mm neopropeen sokken en draag deze onder je laarsjes heb je altijd warme voetjes. Rik nog 'n dom vraagje , Hoe kom ik van mijn na 't kiten verlamde voeten af, ik kwam vrijdag uit 't water. ze waren helemaal opgezwollen, ik voelde niks meer. TOen ik thuis in de douche ging na 'n uur. kwamen 'r paarse en blauwe vlekken op m'n voeten,, Ik schrok wel aardig, hebben jullie dat ook,?
|
|
|
Psychotic
|
Ik heb 5 mm laarsjes, tape de rand met je pak af!! en na het kiten ze never met warm water opwarmen maar gewoon langzaam vanzelf laten opwaremen, veel bewegen etc. Is beter vooor je voeten.
|
|
|