wel een mooi plan, dan worden ze vereeuwigt, maar wel met toestemming nabestaande denk ik, en wel met respect. het moet er dan wel goed uit zien. als het kan ook nog een klein verhaaltje erbij.
ik bedoel een site met de fotos naast elkaar en een onderschrift per foto dan geen verhaal alleen naam geboorte datum en de plek waar ze zijn gaan hemelen om het met respect te zeggen
« Laatste verandering: December 04, 2005, 22:02:45 door wakeforce »
wel heel netjes, dat kitehigh de sites online blijft houden, Maar mensen zullen als ze deze site zbezoeken nergens een link ofzo krijgen naar die ''sites'' ... misschien kan je dat wel doen//?
Zo MOZA, ik ga weer even helemaal Out , bedankt...
Ik vind de vaste KiteHigh memorials pagina's zeer goed. nog iets erbij hoeft van mij althans niet..
Ja idd, beter was het geweest als deze pagina's nooit bestaan hadden, maar ik vind het ook respectvol op deze manier....Ik zat toen ik de links poste ook ff met mn bek vol tanden.
Wakeforce, op de pagina van Jorrit, R.I.P., kun je een link vinden naar een pagina van Buur met foto's
Ze zijn blijvend en staan dus ook altijd op de sitemap. Jorrit staat nog vanaf de home gelinkt. De sitemap staat bovenaan elke pagina naast de xml link. Hij ziet er uit zoals hier te zien en door er op te klikken (ook deze!) kom je op de sitemappagina:
Het is een heel klein wit symbooltje en is hier moelijk te zien maar kijk maar eens goed!
« Laatste verandering: December 05, 2005, 06:39:26 door xray »
Ik ben van mening dat de manier zo als het nu is, heel fijn is... Als je de personen niet hebt gekent is het volgens mij ook nodig informatie van die persoon te vinden op een forum. Of je moet even zoeken. Ik vraag me ook af waarom, het is een mooi gebaar, en forumgebruikers zullen dus wel een plekje krijgen. maar de rest is toch niet echt belangrijk...
Laten we hopen dat dit niet nodig is! Allemaal zitten we uit te kijken naar volgend seizoen, iedereen is weer thrilled om super hoog te gaan springen, sicke tricks uit de kast te gooien en te beulen... Wat ik bedoel te zeggen, laten we het het kunnen vermijden dat er weer iemand van ONS verongelukt. We hebben een extreme sport te pakken die het leven kan ontnemen maar dat is het ook niet waard met die ene sprong. Ga ervoor maar niet koste wat het kost. je bent ook cool met net iets minder voor die chicks op de kant... Elk leven is er 1 te veel!