|
Passie
|
chop chop chop .,, wie woont hier 10 minuutjes van belgieee:)
|
|
|
Passie
|
maar toen had ik dat filmpje nie tgezien,, hallo jezus:P
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Damm das pas vuurwerk
|
|
|
KiteDemon
|
Ha ha....maar is alweer oud. Vorig jaar rond deze tijd ook al hier gestaan.
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Kan wel maar oud is niet slecht als dit zo ziet
|
|
|
kitertjuh
|
woon 18km van bels van daan:D dit valt niet onder vuurwerk. is gewoon een benzine bom. geen kruit of iets. zelfde als je een jcwt aan een haarlakbus doet(is alleen een stuk kleiner)
|
|
|
TtHoM@s
|
toch leuk z'n bommetje
iemand de ingredienten en de berijdings wijze (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
lars
|
Ik woon ook 10 min. van bels. Maar is niet interessant om daar te halen. Bellen je plaat door aan de politie en hop je wordt aangehouden......
|
|
|
DENNS
|
sow das gewoon een zelf gemaakte atom bom kleine versie dan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom
|
Juuuiiiissst waar kan ik ze kopen Ik eb vette gemaakt maar zo gruwelijk ook weer niet !! De klap valt tegen maar die vuurbal rulez
|
|
|
plaaggeest
|
tering dat is het echte werk!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Wooooooooooow, Tring ziek! of van die kleine bermuda driehoekjes zoon lichtflits
|
|
|
THEGREEN
|
Beste knal. Mag ik die lenen om zangerbob te plezieren?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Mooie paddestoel inderdaad. Keep up the good work!!
|
|
|
CeesV
|
gruwelijk!!! dat spul is vast niet legaal
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Ik woon ook 10 min. van bels. Maar is niet interessant om daar te halen. Bellen je plaat door aan de politie en hop je wordt aangehouden......
Dan ga je toch gewoon fietsend ? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
idd, ik ga op de fiets
|
|
|
DENNS
|
als je maar oppast dat het niet in je hand knalt kan je nooit meer kite(zonder kite kan ik egt niet leeve, duszz oppassen)
|
|
|
Joris
|
gruwelijk!!! dat spul is vast niet legaal lawinepijlen niet nee, maarja petrolium is niet zo speciaal , en dat zorgt voor die mooie wolk. ^^
|
|
|
CeesV
|
lawinepijlen niet nee, maarja petrolium is niet zo speciaal , en dat zorgt voor die mooie wolk. ^^
maar zullen we d'rom wedden, dat wanneer ik dit afsteek voor het politieburo... ik wel naar buro HALT zal moeten om vervolgens 19 uur te gaan schoffelen bij de plantsoendienst?
|
|
|
Emiel
|
iemand granaten kope?? 36euro voor 3
|
|
|