Wipika Wip.

hOe hA HeNniE

Antwoord #25 December 14, 2005, 06:43:25
edit2Rapporteer  
nou wipika...je hebt wat reacties losgemaakt.....
je hebt de kite wellicht al, dus daar doen we niets meer aan.....

doe me alleen 1 plezier: gebruik m NOOIT!
ik krijg buikpijn van gasten zoals jou....ergens snap ik je dat je a) wilt kiten en b) het niet te veel moet kosten, maar mensen zoals jou pompen dat ding op (met...s denken....aanlandige wind op de b'dam?) en gaan dan op het strand 'spelen', 5 mtr van de blokkenrand af....

EN DOOR FIGUREN ALS JOU KUNNEN WIJ OVER 2 SEIZOENEN ALLEEN NOG MAAR MET EEN KITE-RIJBEWIJS OP 2 SPOTJES IN NL VAREN MET 88.000 KITERS OP 100 MTR!!!!!!!!!

gr danny
Jappy

Antwoord #26 December 14, 2005, 22:23:33
edit2Rapporteer  
nou nou...een beetje rustiger kan ook wel.

Waarom hij die kite uiteindelijk gekocht heeft weten we niet...dus niet meteen gaan wijzen.

Goed, hij heeft een miskoop gedaan. Maar door op deze manier te reageren, heb je alleen maar kans dat hij hier NIET meer om raad komt vragen. Hierdoor krijg je meer kans op stommiteiten van zijn kant.

@Wipika: ga ff langs bij een kiteschool en laat je even goed informeren over de kite. Het beste kan je de kite ff meenemen en vragen of een van de instructeuren je kan helpen met de basis van deze kite. Als dat niet lukt, dan wens ik je veel succes met de verkoop.
wouterb

Antwoord #27 December 14, 2005, 22:34:16
edit2Rapporteer  
@Wipika
Ik denk dat als  je je realiseerd dat je een monster in handen hebt, en daar naar handeld, dat je het uit eindelijk ook wel leert (hopelijk zonder al te grote kleerscheuren). Het zal wat langer duren als met bv een torch, toro oid.
Er zijn ook mensen die het destijds met een rhino2, X2 of fuel '02 hebben geleerd en die zijn ook niet allemaal dood en /of gehandicapt. Sterker die hangen hier ook rond.
Moza

Antwoord #28 December 15, 2005, 01:29:52
edit2Rapporteer  
Monster is ook een beetje overdreven, jaartje geleden hebben we een soortgelijke discussie gehad over beginners met een X4 bijvoorbeeld.

Daar kwam uit naar voren en dat was een beetje de input die ik gaf dat iedere boerenlul met elke kite wegkomt als de omstandigheden een beetje goed zijn. Als iemand les heeft gehad en weet waar ie aan begint dan zal ie in normale omstandigheden niet veel anders bezig zijn als eeen andere willekeurige beginner. Nou is het alleen in dit geval zo dat die WIP gewoon veel moeilijker te herstarten is en waarschijnlijk in vlagen veel meer boost geeft dan de wat gemoedelijkere toro of torch oid.
Die kite zal hoogstens de learning curve nadelig beinvloeden, over een jaar is ie waarschijnlijk nog aan het hoogte lopen.

Wat mij meer zorgen baart is de  mentaliteit van wipika, ik krijg het idee dat ie geen les zal nemen, en wat gaat aanklooien...dat is veel gevaarlijker los van welke kite je hebt.

Dus gast gebruik je hersens, lees hier hoe alles werkt, verdiep je in de gevaren en neem in april een lesje...dan komt het wel goed.
hOe hA HeNniE

Antwoord #29 December 15, 2005, 03:45:23
edit2Rapporteer  
sluit me helemaal aan bij moza, en hoop dat wipika het juiste doet...............safety first!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.