fast is a blast
Gast
|
mooie mutsen hoor!! voor mij een hh!
|
|
|
VictorV
Geen avatar
|
Ziet er zeker goed uit.. 1x No name 1X HH Maarru.. wanneer kan je ze binnen hebben? Uiteraard wil ik met deze muts op in Frankrijk Off-piste knallen. Mzzzl Victor
|
|
|
Jeks one
|
Voor mij Muts 1!, Maar kan je geen muts regelen zonder rand? of beter zelfs met klepje?
idd met klepje !!! die zijn de bom doe mij maar een Helly muts. (met klep)
|
|
|
|
|
lennart
|
ik wil met cap (H)
|
|
|
Dikkiedik
|
Mag ik die mutsen lelijk vinden? Leuk dat er een kitehigh logo op staat maar het model is wel om te kotsen. Wel een super leuk initiatief
|
|
|
Atte
|
cker mooie mutsen. voor mij een hh hoor!!
|
|
|
Emiel
|
@dikkiedik daarom met klep;)
|
|
|
|
daanbanaan
|
waar kun je ze bestellen?
|
|
|
Joost
|
Nou wat een vette designs man ik wil graag wat meer betalen voor een muts met een gaaf design. Doe die Axis design kan perfect voor de kitehigh beanie.
|
|
|
snip
|
ik wil ook wel wat meer betalen voor een kitehigh muts met vet design. vind die andere eerlijk gezegd best wel saai. wel leuk dat jullie zoiets doen natuurlijk
|
|
|
Emiel
|
ik vind ze niet echt vet van hellyhansen. is ook een zeilmerk man, hoort nie bij kiten. kan niets bedenken wat zij maken voor kiten.. dus waarom een muts van hh behalve vanwege sponsoring. beter dan een nobrand met vet design, zijn er heus wel! ze hebben geen klep, helaas. maar wel supertoffe designs... check onderstaande link voor de modellen. http://www.hellyhansen.com/W05/index_flash.htmlNou wat een vette designs man ik wil graag wat meer betalen voor een muts met een gaaf design. Doe die Axis design kan perfect voor de kitehigh beanie.
|
|
|
Dikkiedik
|
Ja voor mij hoeft niet met klep, maar zo'n model met een omklapbare rand is zo suf. Mischien als je lange dreadz hebt issie wel handig Gewoon een wat kortere coolere muts, en geen HH voor mij, maar das zoiezo moeilijk want smaken verschillen en er zoveel soorten dat je natuurlijk niet voor ieder wat anders kan laten maken.
|
|
|
Marc de Munnik
|
ik vind ze niet echt vet van hellyhansen. is ook een zeilmerk man, hoort nie bij kiten. kan niets bedenken wat zij maken voor kiten.. dus waarom een muts van hh behalve vanwege sponsoring. beter dan een nobrand met vet design, zijn er heus wel! ze hebben geen klep, helaas. maar wel supertoffe designs... check onderstaande link voor de modellen. http://www.hellyhansen.com/W05/index_flash.htmlNou wat een vette designs man ik wil graag wat meer betalen voor een muts met een gaaf design. Doe die Axis design kan perfect voor de kitehigh beanie. Emiel wat wou JIJ eigenlijk zeggen?
|
|
|
Merc
Gast
|
Ha ha, nu gaan we dus de kiters ook al aan de mutsen herkennen op straat?!
|
|
|
Emiel
|
@marc de quote van emiel was mijn reactie maar ging beetje mis
|
|
|
|