jep woon in de achterhoek stroombroek is geen plaats zo heet alleen het meertje. dus ik denk dat routenet op plaats heeft gezocht. het licht vlak bij Doetinchem en Doetinchem licht ongeveer een half uurtje rijden van Arnhem voor de belangstellende
ja ik ook wel een beetje je kunt er nu niet meer kiten maar kiten daar was sowieso niet echt super en ik ging er alleen heen als ik echt geen vervoer had. het hele meer word omringd door bomen dus de wind is goed vlagerig als je kite in de lucht gegooid werd moest je zo snel mogelijk het water in zien te komen en naar het midden van het meer. als je vlieger niet voor die tijd uit de lucht gedonderd was. en dan midden op het meer is het nog aan uit wind het ene moment moet je sturen als een gek en het andere moment vlieg je haast vanzelf de lucht in. niet de ideale kitespot dus maargoed altijd beter dan niets
ja owke maar der gaat toch niks boven kiten he met wakeboarden mis je vooral de sprongen niet af je vlieger keihard de andere kant uit raggen en in 1 keer 3 4 meter hoog boven het water zweven
Heb ook gehoord dat er een baan bij Strand Horst gaat komen. Weet alleen niet hoe betrouwbaar deze bron was, dus als iemand hier meer over weet........