Telstar / Brunotti Beach Center

Mike~
Gast
December 28, 2005, 08:27:54
edit2Rapporteer  
Er is een totaal nieuwe website online!
In het nieuwe 2006 seizoen gaan Brunotti, Telstar Harderwijk, F-one en Kitesurfschool Take Off een heel nieuw testcenter opzetten op strand Horst. Het grote voordeel van deze samenwerking is dat er jarenlange ervaring van alle facetten van het kiteboarden in dit testcentrum wordt samengevoegd. Dit resulteert natuurlijk in een nog betere informatie voorziening naar de aspirant kiter en de gevorderde kiter die op zoek is naar nieuw materiaal. Kortom, betere informatie en betere service!

Vanaf 1 mei gaan de deuren van het nieuwe testcentrum open en we hopen jullie allemaal met een te gekke kitesessie te kunnen verwelkomen op strand horst bij Harderwijk
 (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)

Kite regards,
Mike Verwater

edited
Aussie
Gast
Antwoord #1 December 28, 2005, 09:15:37
edit2Rapporteer  
Allereerst gefeliciteerdt daarmee,.......Maar als ik het goed begrijpt is Linesup dan verleden tijd daarmee van Jeroen,.....als dat zo is vindt ik dat je een smerig spelletje heb gespeeld beste man,....getuigt van weinig respect voor je medekiter en kiteschoolhouder.

Website ziet er overigens mooi uit.

b.v.o

Berichten: 570
Antwoord #2 December 28, 2005, 11:06:45
edit2Rapporteer  
jeroen werkt toch bij telstar kan die ook voor telstar lessen geven, site ziet er top uit ThumpsUp
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #3 December 28, 2005, 16:41:32
edit2Rapporteer  
Je mag toch geen reklame maken.
peterb

Berichten: 380
Antwoord #4 December 28, 2005, 17:33:00
edit2Rapporteer  
Mike, hoe is het op Holbox? Zijn de stranden alweer een beetje schoon? Wij (5 man) komen vanaf 16 januari tot 30 januari.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #5 December 28, 2005, 17:34:19
edit2Rapporteer  
We hebben geen nieuwssectie meer Arno...
Dit is wel op het randje wat mij betreft!
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #6 December 28, 2005, 18:12:10
edit2Rapporteer  
Vreemd dat er gisteren wel reclame is verwijderd???   wel 1 lijn trekken zou ik zeggen..

http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=13676.msg130868#msg130868
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #7 December 29, 2005, 06:06:51
edit2Rapporteer  
Vreemd dat er gisteren wel reclame is verwijderd??? wel 1 lijn trekken zou ik zeggen..

https://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=13676.msg130868#msg130868



mmm, die reclame was door mij verwijderd. Dat was een directe link naar een website. Wat voor de rest heel oke was maar helaas als iedereen dat zou doen zou het een zooitje worden.

Dit is duidelijk een ander geval, dit betreft een onderwerp dat er een kitecenter geopend wordt. Is natuurlijk ook reclame maar ook nieuws. Anders mogen nieuwe kite`s ook niet op het forum gepost worden. Omdat dat dan recalme zou zijn..  (grinnik_kitesmiley)

Back on topic please, het heeft geen zin om hier over te discusieren dat zijn nou eenmaal de regels van kitehigh, en tja ik ben ook maar een moderatortje!  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.