Lijnen van Airush lift

Airlust

Berichten: 406
December 29, 2005, 01:41:11
edit2Rapporteer  
ik heb nu al een tijdje een airush lift 2005 en is  ThumpsUp
Maar nu komt het probleem waar ik helemaal gek van word.
Mijn linker stuurlijn krimpt of hij zetuit en dan wel 10 cm ofzo. Ik had er naar gekeken of het kwam door water ofzo maar nee, ze zijn gewoon droog.
Wie heef er een andwoord voor mijn.

ohja, mijn bar is zonder 5e lijn en de linker stuur lijn is dikker omdat hij daar overheen glijdt als ik me safety trek.

Help
siemme
Gast
Antwoord #1 December 29, 2005, 02:50:07
edit2Rapporteer  
ik heb nu al een tijdje een airush lift 2005 en is ThumpsUp
Maar nu komt het probleem waar ik helemaal gek van word.
Mijn linker stuurlijn krimpt of hij zetuit en dan wel 10 cm ofzo. Ik had er naar gekeken of het kwam door water ofzo maar nee, ze zijn gewoon droog.
Wie heef er een andwoord voor mijn.

ohja, mijn bar is zonder 5e lijn en de linker stuur lijn is dikker omdat hij daar overheen glijdt als ik me safety trek.

Help


ik vaar zelf ook de lift 2005 de 14 en de 18 m2  maar heb er helemaal geen last van gehad ben ermee aan het snowkiten geweest en nog geen last dus denk dat je gewoon een facrieksfoutje heb effe mee terug naar de shop
Airlust

Berichten: 406
Antwoord #2 December 30, 2005, 00:29:00
edit2Rapporteer  
Hummm, ja ik zal is kijken.
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #3 December 30, 2005, 03:28:01
edit2Rapporteer  
is ienu 10 cm langer en als hij nat wordt 10 cm te kort? Dat lijkt me een enorm slechte lijn als in productiefoutje.........
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.