Trespa

EricC

Berichten: 75
Januari 02, 2006, 23:49:02
edit2Rapporteer  
Heren, is er eigenlijk met Trespa een simpel board te bouwen zoals een beetje qua ontwerp Spleen Door..?
Trespa is trouwens een product waar men wel dakgoot afbouwt bij huizen en gebouwen. Kan je in diverse kleuren en diktes kopen en is keihard, maar ik weet niet of dit dus geschikt zou kunnen zijn.
Graag jullie advies en/of ideeen.

Vast bedankt,
E.
skyrider 138
Gast
Antwoord #1 Januari 03, 2006, 00:15:40
edit2Rapporteer  
het zinkt denk ik, dus zou het niet doen !!!! ThumpDown
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Januari 03, 2006, 00:19:53
edit2Rapporteer  
Wel eens een plaatje trespa in je handen gehad? Dat spul is echt surperzwaar, betwijfel het zelfst of het wel blijft drijven. Ik weet niet hoe je het wilt gebruiken maar om er uit zijn geheel een board uit te maken lijkt me een beetje zwaar worden.
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #3 Januari 03, 2006, 04:06:34
edit2Rapporteer  
Is zwaar en bij breuk is een scalpel er niks bij.....  Kortom, niet doen!
flyingkite

Berichten: 501
Antwoord #4 Januari 03, 2006, 07:12:55
edit2Rapporteer  
Heb heb net weer mogen ervaren wat voor klote spul trespa is wilde m,n rocker tafel met een bodem van 5mm traspa extreem in stellen om er een flyboard op te persen. Niet dus bij een buiging van meer dan 10cm over een stuk van 30cm kan ik garanderen dat de trespa om je oren vliegt, komt nu maar een mdf plaatje op.

Maarja dat is een rockertafel geen board. Zoals iedereen hierboven al schrijft trespa is te zwaar!
Hier komt nog eens bij dat je flex te extreem en niet te controleren zal zijn je zal dus compleet out of control over het water fladeren.
als je toch wat met hout wil kan je beter 3x3.8mm okume gebruiken en dan de middelste gedeeltelijk hol.

succes, mischien gaan er via de zoek functie nog wel wat deuren voor je open ;p
 
 
EricC

Berichten: 75
Antwoord #5 Januari 04, 2006, 03:56:19
edit2Rapporteer  
OK bedankt... verder zoeken dus.  :Smiley

E.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.