formica ook zonder vacuum?

Psychotic

Berichten: 1723
Januari 04, 2006, 03:36:11
edit2Rapporteer  
Hoi,

Een nieuw board en een nieuw probleem  (angry_kitesmiley) Tijdens het verlijmen van mijn core met epoxy + glassbubbles is mijn vaccumpomp na 2 minuten overleden. Heb snel ingegrepen en geperst met een plaat hout + balkjes en lijmtangen. Dat is redelijk goed gegaan en ik hoop dat hij overal aangesloten is, al zal de middenste lijmnaad tussen de 2 delen core cell niet cruciaal zijn maar het voelt niet lekker.

Nu zit ik dus met het dilemma, of morgen de top side lamineren en persen met een plaat + balkjes en lijmtangen (geen concave/bol deck en weinig rocker) of op zoek naar een nieuw pompje?
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 Januari 04, 2006, 03:52:04
edit2Rapporteer  
Arghh...zonde man!  (angry_kitesmiley)

Als ik jou was JT, gewoon ff geduld hebben en eerst een ander vacuumpompje regelen.
Echt, het is veel beter dan het geklooi met lijmtangen, persplaat en dwarsbalken ThumpsUp.
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #2 Januari 04, 2006, 05:45:03
edit2Rapporteer  
Arghh...zonde man!  (angry_kitesmiley)

Als ik jou was JT, gewoon ff geduld hebben en eerst een ander vacuumpompje regelen.
Echt, het is veel beter dan het geklooi met lijmtangen, persplaat en dwarsbalken ThumpsUp.

Hmm, dan maar investeren en gelijk een leuk pompje scoren wat er voor gemaakt is, dat geklooi met een koelkastpomp (zweten dat hij niet aan wil terwijl je wilt gaan persen etc) heb ik wel gezien.....
GjT

Berichten: 281
Antwoord #3 Januari 04, 2006, 05:55:42
edit2Rapporteer  
staan nu twee leuke pompjes op marktplaats!
GrGjT
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #4 Januari 04, 2006, 05:56:38
edit2Rapporteer  
staan nu twee leuke pompjes op marktplaats!
GrGjT

Heb er inderdaad eentje gemaild, de ander niet gevonden maar aan 1 heb ik voldoende Wink
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #5 Januari 04, 2006, 18:08:47
edit2Rapporteer  
Maak van die 2 pompen maar 1 pomp, heb er zojuist een gekocht  loser Hopen dat ie er snel is, kan ik weer verder  (hangloose_kitesmiley)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.