snowboardstance?

La Flauwurhman

Antwoord #25 Januari 11, 2006, 02:20:54
edit2Rapporteer  
Whaaaa ben je gek  (geschokt_kitesmiley) je gaat naar een waanzinnig mooie plek man!

Gewoon twee kites heel strak in elkaar rollen en in de kleinste tas proppen...zo da's je handbagage!
Ze kunnen moeilijk bagage weigeren! Gewoon meenemen die shit!
Elwin

Geen avatar

Antwoord #26 Januari 11, 2006, 11:06:48
edit2Rapporteer  
Hee Stuff!

Ga je met de bus? Was vorrig jaar met Husk en had gewoon twee boards met bindingen erop en een paar boots in mijn boardbag zitten en niemand deed er moeilijk over. Iedereen had gewoon bindingen er op laten zitten zoder een enkel probleem! Is gewoon bedoelt om af te schrikken zodat niet iedereen het doet... Gewoon gaan met die  Joepie
Stuff

Geen avatar

Antwoord #27 Januari 11, 2006, 20:54:52
edit2Rapporteer  
Ik heb maar 1 kite, ben nog niet zo'n crack Smiley

Ja ga met de bus! (lekker goedkoop Wink ) Ga met met SnowTrex. Ik wilde die kite eigenlijk om me board wikkelen (eerst ff wat over de rail doen natuurlijk) maar dat zou dus geen probleem moeten zijn volgens jou? Ik kan et altijd proberen natuurlijk Smiley

Nou ik kijk nog wel ff wat ik doe!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.