kitertjuh
|
best heeft het dan opzich nog wle goed gedaan.
|
|
|
Jopie
Gast
|
over de uitslag valt niet te ouwehoere jullie hebben het zelf opgestuurd ik heb het alleen maar uitgerekent. top
Dus ik mag er niks over zeggen? 'T is juist leuk om over de uitslag te ouwehoeren! P.S Er waren niet genoeg om het echt helemaal top te maken dus het is niet zo omdat slingshot op nummer 1 staat dat het het beste is..
Het beste is denk ik een cursus nederlands..
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Kan je geen excel grafiekjes maken... Of een complete lijst posten. Dus niet alleen de nummers 1-3
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Kan je geen excel grafiekjes maken... Of een complete lijst posten. Dus niet alleen de nummers 1-3
Zal het vragen aan roy... Zit op toch goed met f.one board slingshot kite en dalijk ook een mystic pak
|
|
|
larssmits
Gast
|
best heeft het dan opzich nog wle goed gedaan.
wat verwacht je anders
|
|
|
THEGREEN
|
Jah je mag wel ietsje specifieker zijn....
Wordt jij niet gesponsort door Slingshot? Ik vind dit dan wel een makkelijke manier van reclame. Als wij niets kunnen controleren. Misschien is het verschil wel heel erg klein tussen de nummer 1 en nummer 2..
De Groeten
|
|
|
piede
|
haha, dit is een wel heel onduidelijke vergelijking!
En wat is de reden dat je het plaats als je zelf al zegt dat dit niet helemaal top is geworden en er uit blijkt dat we er eigenlijk niet zo veel mee kunnen.
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Er blijkt helemaal niet welk merk de beste is, er werd toch alleen gevraagd welke kite's je hebt (tong_kitesmiley) (ik ben tevreden met de mijne hoor (hangloose_kitesmiley))
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Het draait hier helemaal niet erom wat het beste is..
het gaat erom waar de meeste mensen mee varen ik heb hier een tijdje geleden een topic gepost waarbij jullie board(s)+pak(ken)+kite(s) moesten neerzetten in een mailtje!
|
|
|
Psychotic
|
Gaat niet om het beste maar wat er het meeste ingestuurd wordt. Toch leuk dat er zo veel mensen eigebouw boards varen!
Een volledige lijst met wat grafiekjes zou leuk zijn.
|
|
|
CeesV
|
hey tom, hoeveel mensen hebben meegedaan aan dit onderzoekje? ik had ergens gehoord dat een onderzoek betrouwbaar word bij 400 deelnemers ofzo!
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
alles wat op nummer 1staat.. staat voor mij ook op nummer 1 dus ik ben tevreden over de uitslagen
|
|
|
roy zoon
Gast
|
A het onderzoek is niet betrouwbaar 83 mensen B hele lijsten had ik geen tijd voor C ik word niet gesponsord door slingshot ( das youri) D Als iemand zich geroepen voelt doen we het nog een keer je hebt idd 350 mensen nodig om iets betrouwbaar te laten lijken dus bij deze!.
ik wou het toch met jullie delen
groetjes roy zoon
|
|
|
Psychotic
|
Hier even een grafiekje wat ik via via kreeg en moest uppen. Ook het verzoek om de .xls file want deze grafiekjes zijn niet te lezen
|
|
|
kitertjuh
|
ik vind het wel goed wat roy heeft gedaan.
het is wel jmmr dat er maar 83mensen hadden gereageerd anders had je natuurlijk een beter overzicht kunnen krijgen.
|
|
|
Tom
|
Mja valt me inderdaad wat tegen .. het was alleen op deze en hanglos vermeld toch ?? Misschien volgende keer wat andere dr bij pakkan voor een beter resultaat
|
|
|
brutus1
|
Zijn er dan maar 83 mensen die HangLos en Kitehigh bezoeken en de moeite willen nemen om een vraag te beantwoorden??? Niet echt karakter, moet ckr beter kunnen!
|
|
|
kitertjuh
|
mensen zijn mss te lui om het even te sturen naar roy.
maar zoiets komt dit jaar nog wel alleen dan gaat hoop ik iedereen reageren en dan heb je ongeveer 200-300 man en dan kun je wel een goed beeld maken.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Misschien is het de volgende keer ook handiger om een digitale enquete op te stellen ipv mailtjes te vragen. Dit levert denk ik meer reacties op en de data is wat makkelijker in grafiekjes te zetten enzo.
|
|
|
(R)Ikke
|
Mijn gevoel zegt dat er met de uitslag geklooid is hahahaha Ik vind het allemaal prima
|
|
|
Tom
|
Misschien is het de volgende keer ook handiger om een digitale enquete op te stellen ipv mailtjes te vragen. Dit levert denk ik meer reacties op en de data is wat makkelijker in grafiekjes te zetten enzo.
Das een goed idee nu alleen nog iemand die zoiets kan maken
|
|
|
morres@nietingelogd
Gast
|
jezus jopie, wat ben jij een ZEIKERD
mensen, het is een inventarisatie, stop met zeiken en bedank die jongen voor de moeite, ik denk dat hij dit puur uit intresse heeft gedaan, om misschien later nog wel eens een uitgebreidere enquete op te zetten.. kwakkeloos roepen dat er mee gesjoemeld is, is ook dom geouwehoer
|
|
|
tom_beul
Gast
|
jezus jopie, wat ben jij een ZEIKERD
mensen, het is een inventarisatie, stop met zeiken en bedank die jongen voor de moeite, ik denk dat hij dit puur uit intresse heeft gedaan, om misschien later nog wel eens een uitgebreidere enquete op te zetten.. kwakkeloos roepen dat er mee gesjoemeld is, is ook dom geouwehoer
Mee eens!
|
|
|