Quiverbag

joepje

Berichten: 206
Januari 13, 2006, 23:51:59
edit2Rapporteer  
Wie weet waar ik een North quiverbag kan bestellen? Heb al contact gehad met North maar die geven een dealerlijst en tot nu kan ik er niet een vinden die dat ding heeft.

Zijn er eventueel suggesties voor een andere stevige travelbag? heb 3 kites en een board van 122 cm. Alles moet er wel goed inkunnen zonder gezeik  (down_kitesmiley)met de vliegmaatschappijen!

Tanks! Joepie
Rich

Berichten: 467
Antwoord #1 Januari 14, 2006, 00:36:06
edit2Rapporteer  
Check: http://www.flysurf.com/frontblocks/shop/catalog.asp?FATHER=2457&OPENLEFT=64&id_bb_languages=2

Daar heb ik mijn pro limit kite/wakeboard bag double gekocht. Goede service en goedkoper dan in NL. In mijn bag past een board van 1.31, 4 kites, shorty en 2 barren.
youri
Gast
Antwoord #2 Januari 14, 2006, 16:46:11
edit2Rapporteer  
eey

ik zou de mystic amobag nemen is 1,30 lang en paats ecght veel shit in je zal je kite,s niet een goed op hoeven te vouwen.
ik had 1 board en 5 kite,s en nog wat andere shit en no probleem


greets youri
kaje

Berichten: 60
Antwoord #3 Januari 14, 2006, 22:57:41
edit2Rapporteer  
Elke North dealer kan die gewoon bestellen en na een paar dagen heb je hem!
joepje

Berichten: 206
Antwoord #4 Januari 14, 2006, 22:59:02
edit2Rapporteer  
is in nl nog nergens leverbaar........ ThumpDown
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #5 Januari 16, 2006, 23:25:13
edit2Rapporteer  
Elke North dealer kan die gewoon bestellen en na een paar dagen heb je hem!

Ik heb vorig jaar veel moeite gedaan om die travelbag van north te krijgen maar helaas. Ik heb toen een mystic gekocht(1.30m) en daar past heel veel in. Zijn bovendien nu gunstige maten ook voor het reizen met vliegtuig, doen ze vaak niet moeilijk over! Ziet er ook een beetje uit als een golftas.
kuper offline
Gast
Antwoord #6 Januari 16, 2006, 23:32:32
edit2Rapporteer  
is in nl nog nergens leverbaar........ ThumpDown

ik heb dat ding al bijna een jaar.....

gekocht bij rob's caribean (www.surfcenter.nl) ff mailen)
CeesV

Berichten: 1111
Antwoord #7 Januari 16, 2006, 23:45:59
edit2Rapporteer  
robs carribean gaat op 20 januari weer open!
kaje

Berichten: 60
Antwoord #8 Januari 17, 2006, 01:57:18
edit2Rapporteer  
Elke North dealer kan die gewoon bestellen en na een paar dagen heb je hem!

Ik heb vorig jaar veel moeite gedaan om die travelbag van north te krijgen maar helaas. Ik heb toen een mystic gekocht(1.30m) en daar past heel veel in. Zijn bovendien nu gunstige maten ook voor het reizen met vliegtuig, doen ze vaak niet moeilijk over! Ziet er ook een beetje uit als een golftas.

Vorig jaar zowel een Naish als een North quiverbag besteld bij een dealer.
Hij had ze ook niet in de winkel liggen.
Nog geen week later konden we ze komen ophalen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.