Waroo 9 review.

Rich

Antwoord #50 Januari 17, 2006, 18:16:49
edit2Rapporteer  
Check ook hoe makkelijk de Waroo te relaunchen is. Even aan je stuurlijn trekken en up it goes!

http://www.bestkiteboarding.dk/video/andet/Waroo_Relaunch.wmv
wouterb

Antwoord #51 Januari 17, 2006, 18:23:09
edit2Rapporteer  
Achteruit starten..hmm.. da's toch behoorlijk 'foil-ish'
Kwestie van de stuurlijnen iets verder dan normaal binnen halen??
kiteboy
Gast
Antwoord #52 Januari 17, 2006, 18:23:26
edit2Rapporteer  
Dus mensen Koop best verkoop de rest  (grinnik_kitesmiley)
KiteDemon

Antwoord #53 Januari 17, 2006, 19:57:26
edit2Rapporteer  
De kite blijft na het loslaten van de bar ook ff drukloos in de lucht hangen waarna deze langzaam naar de rand van het windvenster zakt. Dus alle tijd om je bar weer te pakken en je kite droog te houden. Helemaal top ThumpsUp
Het wordt je allemaal wel erg makkelijk gemaakt tegenwoordig ThumpsUp
Ik kan echt niet anders zeggen dan dat Best dit keer een topprodukt in de markt heeft gezet qua gemak, veiligheid, handling en performance. De duurzaamheid daar kunnen we over een half jaar pas wat van zeggen. Aangezien het bereik echt te bizar voor woorden is, zal de kite ook sneller slijten door het vele gebruik, waar je normaal zeker 2 kites voor zou gebruiken.
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #54 Januari 17, 2006, 20:11:08
edit2Rapporteer  
Besloten....................ga toch voor de SW van Naish!!!!!!!! Puur een gevoels kwestie en reviews die ik gelezen heb. De toekomst zal het leren Fer en miscchien zijn het alle twee super kites.

xav

Geen avatar

Antwoord #55 Januari 17, 2006, 22:16:42
edit2Rapporteer  
Zou een 9 en 12 genoeg zijn voor Nederland als je 75 kg weegt?

Of zou je toch minimaal een 14 nodig hebben, ik kan nu vanaf 12/13 knopen lekker varen met mijn 16.

@rjen

Geen avatar

Antwoord #56 Januari 17, 2006, 22:31:22
edit2Rapporteer  

Of zou je toch minimaal een 14 nodig hebben, ik kan nu vanaf 12/13 knopen lekker varen met mijn 16.
9 EN 12 is genoeg voor jou gewicht, kan je inderdaad van 13 knopen t/m 35 knopen knallen!!

Papa

Geen avatar

Antwoord #57 Januari 18, 2006, 00:20:20
edit2Rapporteer  
en het voordeel van de Waroo:

3,5,7,9,12,14,16,20

Dus v jou zou een nog betere combo de 9 14 zijn zoda tje toch nog wat meer lowend hebt. Heb je een wat groter board miss eerder de 7 12 omdat ik PERSOONLIJK denk dat de 9 12 teveel overlap hebben.
Veel andere merken hebben 8(9) 12 16 en geen 14. Denk dat dit een hele goede maat is v nederland en ook om een 2 kite quiver te hebben met 1 bar!
s.sander

Logs: 0 | 16 uur
Antwoord #58 Januari 18, 2006, 00:30:41
edit2Rapporteer  
en dan een 9 en een 14 met een 45cm bar? of 55 cm?
KiteDemon

Antwoord #59 Januari 18, 2006, 01:06:29
edit2Rapporteer  
Besloten....................ga toch voor de SW van Naish!!!!!!!! Puur een gevoels kwestie en reviews die ik gelezen heb. De toekomst zal het leren Fer en miscchien zijn het alle twee super kites.

SW is ook super. Maar in dit geval is een het een keus uit barsysteem waar ik voor kies. De prijs is een leuke bijkomstigheid. De Waroo is gewoon een goed produkt wat kan concureren het de grote A merken. En voor de prijs hoef ik niet eens meer kites in te ruilen maar koop ik zo jaarlijks een nieuwe set.

Ik had in eerste instantie ook mijn zinnen op de SW gezet.
Papa

Geen avatar

Antwoord #60 Januari 18, 2006, 01:13:29
edit2Rapporteer  
45 bar moet voldoende zijn. Ze zeggen zelfs dat de 16 op de 45 maar de 55 werd toch sterk aangeraden...
KiteDemon

Antwoord #61 Januari 18, 2006, 01:15:32
edit2Rapporteer  

9-14 is perfect, en dan nog heb je gigantische overlap met die apparaten. De 14 heeft zelfs meer effectief oppervlak in de lucht staan dan een 16 C-shaped.
Maar we gaan eerst testen want elke maat is weer anders, en in de grotere maten hoeven ze niet per definitie zo lekker te varen. Dat is ook de reden dat ik nog 12 en 16 C-shaped vaar.
Maar 14 is groot genoeg. Alleen als je +100 kg weegt zijn die grote maten interessant
KiteDemon

Antwoord #62 Januari 18, 2006, 02:23:29
edit2Rapporteer  
Er zitten aan weerzijde van de bar "Oh shit" handels die je ook makkelijk kan gebruiken voor de relaunch.

http://www.bestkiteboarding.dk/video/andet/Waroo_Relaunch.wmv
@rjen

Geen avatar

Antwoord #63 Januari 18, 2006, 03:20:18
edit2Rapporteer  

Fer...................wordt jij nu ondersteunt door The Oldman????????? Begint er een beetje op te lijken namelijk!!
Zou er zelf ook geen problemen mee hebben hoor, maar Fer de Naish-man die na 1X testen bijna helemaal om is naar Best.......................????????????????

9-14 is perfect, en dan nog heb je gigantische overlap met die apparaten. De 14 heeft zelfs meer effectief oppervlak in de lucht staan dan een 16 C-shaped.
Maar we gaan eerst testen want elke maat is weer anders, en in de grotere maten hoeven ze niet per definitie zo lekker te varen. Dat is ook de reden dat ik nog 12 en 16 C-shaped vaar.
Maar 14 is groot genoeg. Alleen als je +100 kg weegt zijn die grote maten interessant
KiteDemon

Antwoord #64 Januari 18, 2006, 04:12:51
edit2Rapporteer  
Ik was al aan het rondneuzen voor een vervanging van mijn 8. Een SLE leek mij daar perfect voor. Maar aangezien die maat een paar keer per jaar uit de kast werd getrokken had ik geen zin om daar veel geld in te pompen. Toch eigenlijk al besloten toch maar een SW erbij te nemen. Maar na de goede reviews heel nieuwsgierig geworden naar de Waroo. De SW reviews zijn trouwens ook erg positief. Maar het relaxte bargevoel en directe stuurgedrag van de Waroo heeft mij overtuigd.
Ik blijf wel 16 en 12 Raaf2 varen , want dat blijven mijn favo's.
Voor de grotere maten SLE is het denk ik nog wachten op de volgende generatie SLE's.
Dus voor mij is het niet perse Naish, Best of whatever, maar gewoon wat ik het lekkerst vind varen.
Mitchel_12000

Antwoord #65 Januari 18, 2006, 04:17:56
edit2Rapporteer  
Oke stel, Ik koop een waroo 7 meter voor naast mijn 12 meter Sof-x Eagle. Voor die eagle heb ik een barretje met 5de lijn. Moet ik dan een upgrade kite erbij kopen om dezelfde bar te gebruiken voor de waroo? Zo ja, wat houdt die upgrade kite in. Moet ik dan elke keer als ik van kite wissel mijn hele systeem gaan ombouwen?
brutus1

Antwoord #66 Januari 18, 2006, 04:22:58
edit2Rapporteer  
KiteDemon, waarom probeer je niet eens de SW op je Raafbar te varen? Ben wel benieuwd naar het resultaat ! Gewoon ff wachten tot'ie weer gemaakt is, geduld is een schone zaak.
Switchrik

Geen avatar

Antwoord #67 Januari 18, 2006, 04:43:59
edit2Rapporteer  
Eigenlijk heel verfrissend, eens een keer geen naish of north producten waar zoveel positieve verhalen over worden geschreven. Ga toch eens een keer proef varen met de waroo als er wat meer maten beschikbaar zijn. Ik was op zich namelijk redelijk positief na het varen met de xbow, ben alleen wat terughoudend geworden net als iedereen door de slechte ervaringen met de xbow. Dus misschien wel met de waroo naar egypte toe.
Sake
Gast
Antwoord #68 Januari 18, 2006, 06:30:22
edit2Rapporteer  
Klinkt allemaal erg goed, maar hoe zit het nou met inverten wat alle? bows kunnen doen.
(wat ook de Waroo doet volgens ikiteboarding)
Mij lijken de Vegas06/Tribal achtingen juist ideaal. Heel veel depower en toch geen inverten.
Meest safe bij heel veel wind.
Vinden jullie dat inverten nou niet veel te trikkie?
Papa

Geen avatar

Antwoord #69 Januari 18, 2006, 08:25:59
edit2Rapporteer  
@mitchel,
Een upgrade is 100 euro volgens mij. Het schijnt wel dat je de waroo op een gewone bar kan varen maar mis je wel het grote depower voordeel... Je kan ook ergens een goedkoop barretje fixen en dan die upgrade...

@Sake,
Volgens mij kan elke kite inverten en wanneer je 5th hebt kan je ook problemen hebben... Ligt er net aan hoe je skills zijn en hoe je ermee omgaat...
@rjen

Geen avatar

Antwoord #70 Januari 18, 2006, 14:19:35
edit2Rapporteer  
Eigenlijk heel verfrissend, eens een keer geen naish of north producten waar zoveel positieve verhalen over worden geschreven. Ga toch eens een keer proef varen met de waroo als er wat meer maten beschikbaar zijn. Ik was op zich namelijk redelijk positief na het varen met de xbow, ben alleen wat terughoudend geworden net als iedereen door de slechte ervaringen met de xbow. Dus misschien wel met de waroo naar egypte toe.
He Maatje!!!!!!!!!,

Jij hier.............dat komt niet veel voor!!!!!! Als jij nou de Waroo koopt en ik de SW kunnen wen deze back to back testen in Egypte. En wie weet maakt North zijn belofte waar met de Vegas, dat kan de bow/SLE markt weer totaal op zijn kop zetten.

wouterb

Antwoord #71 Januari 18, 2006, 16:47:07
edit2Rapporteer  
...Als jij nou de Waroo koopt en ik de SW kunnen wen deze back to back testen in Egypte. En wie weet maakt North zijn belofte waar met de Vegas, dat kan de bow/SLE markt weer totaal op zijn kop zetten.

Dus je koopt beide, gaat ze testen en dan blijkt er een beter.... dan heeft deander dus een k..kite gekocht?? Kan je niet beter testen vóór aankoop?
@rjen

Geen avatar

Antwoord #72 Januari 18, 2006, 17:21:59
edit2Rapporteer  
...Als jij nou de Waroo koopt en ik de SW kunnen wen deze back to back testen in Egypte. En wie weet maakt North zijn belofte waar met de Vegas, dat kan de bow/SLE markt weer totaal op zijn kop zetten.

Dus je koopt beide, gaat ze testen en dan blijkt er een beter.... dan heeft deander dus een k..kite gekocht?? Kan je niet beter testen vóór aankoop?
k..kites worden niet meer gemaakt, zitten alleen kleine verschillen in zoals bardruk enz..Mijn maatje koopt eigenlijk per definitie andere kites dan ik, dus vandaar.
Zoals ik hiervoor al schrijf ben ik nogal Naish-minded (tja...kan er ook niks aan doen!!) en heb meerdere reviews op nationale en internationale sites gelezen, dus ben ik er van overtuigd dat ik een goede koop doe aan de SW. De Waroo zal ook zeker een hele goede kite zijn!!
@rjen

Geen avatar

Antwoord #73 Januari 18, 2006, 17:22:33
edit2Rapporteer  
En nog iets..............DOE ER JE VOORDEEL MEE!!!
wouterb

Antwoord #74 Januari 18, 2006, 18:00:12
edit2Rapporteer  
No hard feelings,hoor. Kan me alleen voorstellen dat als je ze test, dat je kite van je maatje toch lekkerder vindt (of vice versa). In absolute zin zal 'de verliezende kite' geen slechte zijn, maar dat gevoel kan wel ontstaan als degene naast je de 'winnaar' heeft.
Verder gewoon zoveel mogelijk lol hebben.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.