Verkopen door cheque betaling?

Maurice_lannee

Berichten: 243
Antwoord #25 Januari 15, 2006, 02:43:52
edit2Rapporteer  
Oke dude NIET DOEN DUS!!!! Ik heb presies het zelfde Emailtje gehad... Ik vertrouw het voor geen ene meter.. HIj heeft me een nummer gestuurt wat ik kon bellen maar als ik het bel staat de telefoon uit!!!. Kerel NIET DOEN (ik ook niet )
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #26 Januari 15, 2006, 02:45:35
edit2Rapporteer  
cheques kunnen makkelijk geblokkerd worden voo rhet geval ze in verkeerde handen komen, dus zou het alleen doe als ze het gewoon via wire doen...
Maurice_lannee

Berichten: 243
Antwoord #27 Januari 15, 2006, 02:47:05
edit2Rapporteer  
Ik lees nu net een andere post die presies het zelfde mailtje heeft gehad.... Mensen ik doe het ook niet... HIj heeft een nummer achtergelaten die ook niet eens werkt.... Anyway als het goed is staat hier op kitehigh nog een oudere post waar die kerel ter gesprek kwam....
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #28 Januari 15, 2006, 02:50:41
edit2Rapporteer  
er zijn zat mensen die er intrappen niet alleem net kite hoor.
lodewijk
Gast
Antwoord #29 Januari 15, 2006, 02:53:31
edit2Rapporteer  
Anders moet je ff een mailtje sturen naar kite-surf.com en hun het ip ofzo laten blokken, want anders krijgen meerdere kiters problemen met die steve. En er hoeft er maar een te zijn die het geloof het het gezeik begint al weer dat er iemand is opgelicht. Waarom zijn sommige mensen toch van die *****
larssmits
Gast
Antwoord #30 Januari 15, 2006, 04:03:57
edit2Rapporteer  
IP ban heeft geen zin, kun je binnen 5min erweer op.
tom_beul
Gast
Antwoord #31 Januari 15, 2006, 04:06:15
edit2Rapporteer  
IP ban heeft geen zin, kun je binnen 5min erweer op.


Larss,,    Dan neem je toch gewoon proxyservertje heh  schater schater schater VF  ListenToMe
®obbe®t

Berichten: 159
Antwoord #32 Januari 15, 2006, 05:40:10
edit2Rapporteer  
check dit van de rabobank, zelfs die hebben zelfs ervaring met fraudeurs.
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=328136
groete robbert
Wesje

Berichten: 44
Antwoord #33 Januari 15, 2006, 09:30:36
edit2Rapporteer  
Niet doen.
Is heel zeker oplichting.
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #34 Januari 15, 2006, 18:03:56
edit2Rapporteer  
Lees het forum even, dit gebeurd zoveel. . ..  en is al zo vaak gezegd dat je het niet moet doen!
Je kan de cheque wel cashen MAAR daarna gaat de bank het geld pas halen bij de bank in HuppelDePup. als het geld er daar niet is, wordt het van jou (!!) rekening afgehaald en betaal je voor je eigen gear, dat je niet meer hebt!

Gewoon niet doen! (kan dit niet erngens op de site ofzo? Of staat het eral?)

dus mensen: DIT IS OPLICHTING, NIET AAN BEGINNEN en ook gewoon NIET op reageren. . .








KIJK, staat ook gewoon op de rabo site van robbert:

Eerst verzilveren helpt niet
Stel, u biedt een schilderij te koop aan op internet. Iemand uit het buitenland e-mailt u dat hij het wil kopen voor € 100,-. Hij stuurt u een cheque van € 120,-, wat extra's voor de verzendkosten. U gaat naar uw bank om de cheque te verzilveren en stuurt het schilderij op. Na een paar weken blijkt dat u een valse cheque had gekregen en de € 120,- wordt weer van uw rekening afgehaald. Weg schilderij, weg geld.




Afblazen
Het is heel moeilijk te zien of een cheque echt of vals is. Soms kan zelfs uw eigen bank dat niet beoordelen en komt de aap pas uit de mouw als uw bank de cheque wil verzilveren bij de buitenlandse bank. Accepteer daarom geen buitenlandse cheques. Wil uw koper niet op een andere manier betalen? Blaas de koop dan af. Er zijn altijd andere geïnteresseerden te vinden.
bignelis

Berichten: 315
Antwoord #35 Januari 15, 2006, 18:28:10
edit2Rapporteer  
Ik handel erg veel via het internet. Niets is 100% veilig, maar ik doe alleen zaken met Paypal. Oplichten op die manier gebeurt met ALLE typen producten. Zoek bijvoorbeeld maar eens op een nokia 8800, N91. Of kijk naar een bepaald type laptop. Het zijn veelal Roemenen en Grieken.....die regio van Europa. Lang leve de EU!!!!!
TomTom
Gast
Antwoord #36 Januari 15, 2006, 18:54:45
edit2Rapporteer  
Neej dan moet je het indd zeker niet doen!
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #37 Januari 15, 2006, 19:09:43
edit2Rapporteer  
cheque zou ik zelf ook nooit doen gewoon contant in het handje en geen gezeur hij belazert de boel gewoon met zen cheque
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #38 Januari 16, 2006, 18:55:04
edit2Rapporteer  
Yo Maurice, wat heb je eigenlijk gedaan om die blessure te krijgen?

Dat wordt dus geen Kitechix, of een ander evenement met F.one, dit jaar.

Wel k*t voor je.

Veel succes met de verdere verkoop. Welke maten heb jij?
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #39 Januari 16, 2006, 21:57:05
edit2Rapporteer  
wat nou als je zecht.

maak  bijv 500euro over op mijn rekening. Als het geld er op staat stuur ik de kites op naar het juist gegeven aderes.

kan hij dan nog het geld terug boeken. nee tog??
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.