kiten fuerte ---> corralejo

aapkiter
Gast
Januari 17, 2006, 00:31:04
edit2Rapporteer  
Hoi mensen,

ik van de zomer naar fuerte en mijn apprt. zit midden in het centrum. Nou neem ik aan dat er hier genoeg kiters zijn die hier al geweest zijn. Dus wie kan mij vertellen of het makkelijk te doen is om te lopen naar een kitespot.

Of eventuele andere info om te kiten?? of dat je gewoon een fietske moet huren.,?

Thnxxx Joepie
Darkwing
Gast
Antwoord #1 Januari 17, 2006, 00:32:38
edit2Rapporteer  
Is wel een eindje lopen, als je midden in het centrum zit! Ik zou gewoon een auto/fiets/scooter huren! Auto is wel het makkelijkst, maar fiets een stuk voordeliger, en dat lukt ook wel! (Tjsa, je moet er wel wat voor over hebben!)
KiteDemon

Antwoord #2 Januari 17, 2006, 01:19:47
edit2Rapporteer  
Ik heb een paar dagen moeten fietsen omdat er geen auto te huur was. Heen ging nog wel. Terug.....de hele dag op het water gestaan en finaal gesloopt, in 30 graden, met tegenwind en al je gear op je rug is echt zwaar killing!!!  Nooit meer!!
Gewoon een autootje huren en je bent lekker mobiel. Staat er geen wind op Flagbeach dan kan je een kijkje nemen bij El Cotillo....20 min. rijden MET de auto en meestal wel wind als Flagbeach niks is.
Darkwing
Gast
Antwoord #3 Januari 17, 2006, 01:40:36
edit2Rapporteer  
In ieder geval wel van te voren een auto huren, want toen ik daar in de zomer was, waren alle auto's op! Ik heb de hele week moeten fietsen.. Ghehe (gelukkig was de wind de laatste paar dagen onshore, dan valt het terugfietsen wel mee)
LEAF

Antwoord #4 Januari 17, 2006, 05:44:38
edit2Rapporteer  
Zo'n beetje de meest besproken kitebestemming op dit forum dus probeer de zoekfuncties eens zodat we niet weer in herhaling vallen .  Als je dan nog vragen hebt laat ze dan maar weten want ik ben er al 7x geweest!
aapkiter
Gast
Antwoord #5 Januari 17, 2006, 06:35:13
edit2Rapporteer  
uhhh hebk al gedaan!!

Wie weet er of je scooters daar kan huren???? en wat dat ong. kost?
slufterhufters.com

Antwoord #6 Januari 17, 2006, 16:39:02
edit2Rapporteer  
Google eens zou ik zeggen, gebruik de zoekfunctie.

Trefwoorden, Fuerteventura, scooterverhuur, kitesurfen enz.

aapkiter
Gast
Antwoord #7 Januari 17, 2006, 17:37:59
edit2Rapporteer  
ik heb al gegoogled.... kan niks vinden over scooterverhuur... !!

Ben geen idioot waarom zou ik het anders vragen??

buur@work
Gast
Antwoord #8 Januari 17, 2006, 20:17:45
edit2Rapporteer  
Zo.. in 20 min naar de andere spot daar... dan rijd je daar het zelfde al de locals.... als een diebiel hahaha...

Ben er ook geweest... en echt lopen vanaf centrum is niet te doen... is denk ik minimaal 30 min lopen.
Wij zaten in een app. uit het centrum dicht bij strand als nog 15 min lopen... en dat met al je spul...
En je wilt je spul echt niet onbeheerd op het strand laten liggen... zo is mijn kiteboard gepikt, omdat hem even liet liggen langs het water... omdat ik dik overpowerd mijn kite moest landen... even met mijn maatje kletsen, 20 min later mijn board weg... ook niet meer terug gezien, Bij hem is uit zijn tas zijn geld meegejat 2 dagen later gelukkig lag paspoort en zo in kluis op app.
Zo lijkt het op het auto strand van oostvoorne ook te worden hier in NL.
Dus een auto is geen overbodige luxe..

aapkiter
Gast
Antwoord #9 Januari 17, 2006, 21:12:16
edit2Rapporteer  
Maaruh klopt het ook dat je daar je stuff ergens op het strand kan stallen?? Wie weet hier iets van en is dit eenvoudig? Want dan zou ik gewoon een bike met zijn allen kunnen huren en kunnen we gewoon chill fietsen en de spullekes in zo'n hok laten.

slufterhufters.com

Antwoord #10 Januari 17, 2006, 21:37:55
edit2Rapporteer  
www.flagbeach.com
Daar kan je je spullen stallen.

Scooters kan je huren in het stadje, net als fietsen.

Ga als je daarop het strand bent richting die lavastenen muurtjes die ze hebben gebouwd, daar is tevens ook de kitezone, er staat daar een bord op de kiteplek.
Maak snel kennis met andere kiters, leg je spullen bij anderen neer, het kan er druk zijn, dus vrienden maak je zo.
Heb het zelf nog nooit meergemaakt dat er iets weg is, maar dat kan overal op de wereld gebeuren.
stijn depauw

Antwoord #11 Februari 17, 2006, 06:00:04
edit2Rapporteer  
hey adje
ik las al je interessante info over Coralejo - ik vraag me 1 ding af, we willen zo goedkoop mogelijk gaan maar Coralejo biedt vooral appartementen, is het niet duur om er alle dagen eten te kopen of te gaan eten - versus hotel half pension ?

alvast bedankt voor je comments
gr
Stijn
slufterhufters.com

Antwoord #12 Februari 17, 2006, 07:44:09
edit2Rapporteer  
Met half penson betaal je gemiddeld 10e voor ontbijt en 17e voor avond eten als je dat bij je appartement neemt.

Neem lekker een appartement, genoeg ruimte heb je dan en goedkoper dan hotel, die je daar erg weinig hebt.

In de winkelstraat zitten veel goede restaurants, gemiddeld ben je 15e kwijt per persoon bij het avondeten.
Weet je de weg in Corralejo dan kost het minder, vooral bij Avenida kost het weinig het eten.
Avenida zit achterin het dorp, in Calle General Grim straat, op de hoek van een klein kruispunt, daar waren we met 2 volwassenen en kind van 9 25e kwijt.
Heb je drinken,(halve literpull) salade, (echt een groot bord vol) hoofdgerecht (ruim een kilosteak met patat, mega veel kip met rijst, 500gram biefstuk) en nagerecht (grote coupe met ijs en aardbeien).
Als je hier na 8en komt staat er een rij tot in de straat.
Schuin tegenover zit een Mexicaans restaurant Villa Poncho, staat een paard en wagen voor de deur en de buitenkant is oranje, tevens ook een heel goed restaurant,

Je broodjes en drinken haal je bij de Superdino, daar heb je een klein bakkerijtje in de hoek en die heeft heerlijke belegde stokbroodjes, ham, kaas, serano, ei, gezond.
Ben je gemiddeld 5 a 10 e per dag aan kwijt, drink veel water of ijsthee als je daar bent.
Eten deed ik overdag niet veel, 2 stokbroodjes maar wel 2 a 3 liter ijsthee, isostar of water.
Tomislav

Geen avatar

Antwoord #13 Februari 18, 2006, 03:00:06
edit2Rapporteer  
Mooi foto is dat!!!!

www.flagbeach.com

Ga als je daarop het strand bent richting die lavastenen muurtjes die ze hebben gebouwd, daar is tevens ook de kitezone, er staat daar een bord op de kiteplek.
Maak snel kennis met andere kiters, leg je spullen bij anderen neer, het kan er druk zijn, dus vrienden maak je zo.
Heb het zelf nog nooit meergemaakt dat er iets weg is, maar dat kan overal op de wereld gebeuren.
www.flagbeach.com

Passie

Antwoord #14 Februari 18, 2006, 03:40:27
edit2Rapporteer  
Mooi foto is dat!!!!

www.flagbeach.com

www.flagbeach.com

Maar waar die gast z'n hand nou heeft?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.