Elevation
|
winterstop, 26e dec nog op brouwersdam gevaren, denk 1 e week januari ook alweer, winterstop is nog niet nodig geweest gelukig..
|
|
|
CeesV
|
mijn winterstop is sinds gister definitief voorbij!!
alhoewel ... deze week word het mij echt te koud.. met al die voorspelde vorst!
|
|
|
KiteDemon
|
Welke winterstop...? Idd komende week te koud, maar ook geen wind.
|
|
|
xray
|
Winterstop gaat nu zeker 2 weken duren zoals de laatste weermodellen er voor staan...
|
|
|
La Flauwurhman
|
Mmmm....winterstop.....die heb ik vanaf afgelopen woensdag. Tijdens een mooie offpiste afdaling in Frankrijk is mijn schouder uit de kom gegaan toen ik viel. Kiten zit er voor mijn dus voorlopig niet in... (cry_kitesmiley)
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
hmmm minder...sterkte. hoe was de sneeuw ? veel poeder zeker ?
|
|
|
La Flauwurhman
|
ja de poeder was perfect! 2 dagen volle sneeuw en daarna ging de zon schijnen...helaas heb ik er maar een paar uur van kunnen genieten. Shit happens!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Arm uit de kom weet ik alles van!!!!!! Ben je zeker 6 weken zoet mee. Na 3 weken beginnen met fysio anders zit je schouder muur vast. Durf nu geen unhooeked meer te doen want ben veel te bang dat het nog een keer gebeurd!!
sterkte!!
|
|
|
La Flauwurhman
|
6 weken klinkt fantastisch!! Ik kom net bij de fysio vandaan en die had het over 6 maanden!!!!!! Whaaaa, over 6 maanden is het al focking juli!
|
|
|
mikejw
|
He Dennis!
Bullshit!Moet met 6 tot 8 weken weer in de running kunnen zijn en ga zo snel mogelijk de fitnesszaal in om aan te sterken!
Mocht je verder vragen hebben...je hebt mijn e-mail!
Mike
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
6 maanden!!!!!! Weet niet wat er allemaal kaopt is bij jou maar ik was binnen 10 weken weer op het water en ik was telaat met fysio begonnen!! Je moet gewoon naar een sport fysio gaan die weten er veel meer van. Bij mij zij iedereen ook wat anders maar als je echt wil en je suf traint kan je weer snel op het water staan.
Alleen hopen dat het bij deze keer blijft wat eens uit de kom...........zal altijd een zwakke plek blijven!
|
|
|
La Flauwurhman
|
Het zal wel loslopen. zover mijn Frans het toelaat zie ik op de verklaring van de arts geen verdere problemen en is het alleen bij de schouder uit de kom gebleven. Ik zal er in ieder geval ALLES aan doen om weer snel te kunnen kiten!
|
|
|
|
KiteDemon
|
Deeeeennis!!!
Balen man!! dat is minder. Volgende keer gewoon op je neusbrug landen om je schouder te sparen......
Sterkte!!
|
|
|
Steven
|
haha, is ook een idee! kwens je er ook succses mee, ik heb twee week geldeden men pols gebroken met boarden, gelukkig was ik op dat moment niet offpiste, want dat vergoed de verzekering niet (de reddings acctie van die knakkers dan)
maar ik moet nog 3 week gips, en dan 2 dagen later op naar oostenrijk:D khoop dat het dan niet weer breekt.
jij igg beterschap!
|
|
|
Arjen
|
Wat een ellende allemaal!!
|
|
|
xray
|
Ik heb in december mijn arm ook licht uit de kom gehad. Ernst met wie ik vaak kite is fysio en manueel therapeut vond het juist goed om (ingehaakt) te kiten. Lekkere belasting, niet te veel, spieren soepel en mooi op kracht. Ik was binnen een week aan het kiten.
Het totale herstel duurt ongeveer 200 dagen had hij het over maar daarin is belasting juist erg goed, overbelasting natuurlijk niet!
|
|
|
Passie
|
ik had bij me lies 'n spier gescheurd.. was o.k als ik ging kiten op flat water.. maar niet in de golven :s
|
|
|
La Flauwurhman
|
gelukkig was ik op dat moment niet offpiste, want dat vergoed de verzekering niet (de reddings acctie van die knakkers dan)
Ligt helemaal aan je verzekering! Als je lid bent van de Nederlandse Ski Vereniging en daar ook een verzekering neemt kan je gewoon met de chopper offpiste opgehaald worden hoor! Liever niet natuurlijk ghegheghe.... Maareh....succes met je pols. 1 Ding is zeker, op dat punt waar hij nu is gebroken breekt hij niet meer, dus watch out voor je andere pols!
|
|
|
La Flauwurhman
|
Ik heb in december mijn arm ook licht uit de kom gehad. Ernst met wie ik vaak kite is fysio en manueel therapeut vond het juist goed om (ingehaakt) te kiten. Lekkere belasting, niet te veel, spieren soepel en mooi op kracht. Ik was binnen een week aan het kiten.
Het totale herstel duurt ongeveer 200 dagen had hij het over maar daarin is belasting juist erg goed, overbelasting natuurlijk niet!
Kiten ga ik nu nog niet redden, krijg mijn arm niet een omhoog! Maaja, moet nu elk uur oefeningen doen en daarin zie ik al verbetering!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Ga zwemmen, klinkt duf en dat is het ook maar wel verschrikkelijk goed voor je schouder. Heb ik ook gedaan, je kan met zwemmen goed belasten maar niet overbelasten!!
|
|
|
daanbanaan
|
die winterstop heb ik niet vol gehouwen.. kappie en handschoentjes gehaald en knallen weer
|
|
|