@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Eerste keus V4, dan Rhino4, dan Nitro en blacktip is van 2003!!! V4 is gewoon een lekkere kite voor een beginner!!
|
|
|
Emiel
|
cabrinha blacktip is 2003. de nitro is de 2004 versie van de blacktip. deze moet je niet nemen want is high performance en das als beginner niet relext(snel enz.), neem dan van cabrinha de co2.
naish v4 kan prima maar heb je later minder aan.
north rhino moet je niet doen, die gaat vaak kapot en is een sleurhut wat als beginner echt niet relext is!
zou als ik jou was een cabrinha co2 nemen.
|
|
|
MasterWurm
|
De co2 zit helaas niet in het rijtje. maar zijn die prijzen wel goed? duur/goedkoop?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Als ze echt nieuw zijn met bar en lijnen heb je echt een goede deal!! En geloof ons maar V4 is de beste keus!!
|
|
|
Emiel
|
hij is zelfde prijs als nitro als het goed is.
|
|
|
MasterWurm
|
Oke, dan.
ik weet dus niet als er wel of geen bar bij zit.. Dus dit is een goede beginners kite... maar als je spreekt over later, dat ik er niet veel meer aan heb, hoe later is dat?
|
|
|
wouterb
|
eerste twee seizoenen kan je ermee vooruit. Als het geen nieuwe kite is is ie bij stevig gebruik ook wel aan vervanging toe. Vraag is of jij dan al beter bent als de vlieger.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
V4 heb je ZEKER later ook wat aan!!! weet niet of je Kevin Langeree kent mat die heeft er ook mee gevaren op internationale wedstrijden!! Dus kite voor beginners en gevorderde.
|
|
|
MasterWurm
|
Oke dan, bedankt allemaal, ff wachten op mijn volgende studiefinancering! (hoop dat ie dan niet pleites is)
Moet idd ook geen kite hebben die teveel aan mij trekt, was een beetje bang voor de kite geworden in het verleden, tijdens mijn lessen. Zo moest ik een kite delen met iemand die 15 kilo zwaarder dan mij was (weet niet als dat zoveel uit maakt) maar ik werd de heletijd gelanceerd als ik wou water starten (geschokt_kitesmiley). Ben ook maar 65 kilo of zo.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Ik heb nog een Yarga 9 13 17 liggen met 5th bar. 9 en 13 1x gebruikt... Heb je toegevoegd op msn.. michielarndts@wanadoo .nl
|
|
|
jeffrey
|
als ik jou was zou ik zkr voor een 2005 of 2006 kite gaan daar zit echt zoveel verschil in en er moet dan ok zeker een 5th line op zitten vooral als je een beginner bent is echt veel beter
|
|
|
MasterWurm
|
Helaas heb ik niet zo veel geld voor zon kite. Anders wist ik het wel, want dan wou ik wel een north vegas.
|
|
|
larssmits
Gast
|
wat is je budget?
|
|
|
Atte
|
Van dat rijtje zou ik de V4 nemen
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
ik heb ookk nog een
x2 10 en 14 met 2 barren met lijnen, Prijs is ong 425,-
|
|
|
Flakkee Local
|
Ik heb het geleerd met een Nitro 17. Is wel een high performance kite, maar het ging goed. Het voordeel is dat ik nu niet weer een andere kite hoef te kopen. Kan nog door met deze.
|
|
|
dow
Gast
|
papa x2 is niet echt een beginnerskite he dat weet je en OUD:P
|
|
|
Passie
|
..... ik heb cabrinha co2 16 meter liggen nog niet vaak gebruikt... ( 5 keer ) ? ziet 'r nog harstikke nieuw uit.. alleen klein vlekje erop... 320.. met bar en lijnen:P
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik heb je een PM gestuurd MasterWurm
|
|
|
|
MasterWurm
|
Oke, ik had even gebeld naar de winkel, alle kites zijn dus helemaal compleet met bar ezno, maar ik kon ook nog kiezen voor de "Airush flow" weet niet als deze beter is dan de V4 hoop dat julie met dat kunnen vertellen.
Anders laat ik hem nu achter houden...
Allemaal Harstike bedankt voor de reacties.
|
|
|
adrenalin
|
Zit er recon op de nitro? das wel handig bij relaunchen....
|
|
|
MasterWurm
|
Recon was da?
5e lijn of zo?
|
|
|
adrenalin
|
nee, een systeem van cabrinha waarbij het relaunchen supersimpel wordt. Het is gebaseerd op gewoon vier lijnen. Door de stuurlijnen naar achteren te trekken, wordt de kite gelift, ook al ligt hij op zijn kop in het water. Is vast wel ergens een filmpje van te vinden. (er is trouwens een recon versie 1 en 2)
Als de andere kites geen vijfde lijn hebben, maar de nitro wel recon zou ik het wel weten!
|
|
|