wouterb
|
sjeq marktplaats
|
|
|
gabe
|
ik had er een gebouwd voor het buggien. maar daar ben je wel een tijdje mee bezig. wat erg belangrijk is de stang naar de fiets. die moet echt stevig zijn. die van mij is van RVS. maar die mag misschien nog wel wat stugger. nou succes ermee
|
|
|
Brenkie
|
Als je er eentje gaat bouwen, zorg dan dat de wielen van het karretje in het midden van het karretje zitten en de krachten van het karretje opvangen. Je ziet er nogal wat rijden / te koop waarvan de wielen achterop zitten en dus alle krachten op de koppeling komen en het frame komen ipv. de as van het karretje,
Ik heb een jaar of 8 geleden ooit zo'n ding gemaakt voor het windsurfen, een stalen frame gekocht en van multiplex een afsluitbare bak erop gemaakt. Werkte prima.
Ik ga er nu eentje maken voor achter de scooter, dan kan ik 's zomers mooi met de scooter naar het strand (kijkduin) ipv. de auto. Parkeert wat makkelijker en dichterbij!
Succes met bouwen. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Psychotic
|
Ik moet er ook maar eens eentje bouwen, heb zoveel boards dat krijg ik niet meer mee op de rug (schater_kitsmiley)
Iemand enig idee wat voor soort wielen deze gewichten goed aan kunnen?
|
|
|
gabe
|
buggywielen (kruiwagen willen maar dan met goeie lagers) gaat perfect. maar zijn een beetje breedt.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waarom niet gewoon fietswielen van een oude fiets waarvan de wielen nog in redelijke staat zijn?
Lijkt me dat je dan een karretje kunt maken die je met gemak met meer dan 50kg kunt beladen asl je zoveel spullen hebt tenminste.
|
|
|
CeesV
|
kan je niet gewoon zo'n karretje kopen een soort van krat in zit? dan kan je wel niet met 20 kite's en 4 boardjes naar het strand toefietsen ... maar als je goed in kan schatten wat je gaat gebruiken lijkt mij dat wel voldoende.. en als je dan ook nog van die mooie fietstassen hebt van dagblad van het noorden heb je wel genoeg ruimte...
zo'n soort wagentje zal miss ook nog wel op marktplaats staan, een gewone surfkar (windsurfen) is veel te groot
|
|
|
Psychotic
|
Ik wou graag een kist op wielen waar boardjes tot 150*50 in passen ofzo, paar kites erbij met een goed slot erop zodat je een kite en board pakt, zut afsluit en zorgeloos kan gaan varen
|
|
|
CeesV
|
ach ... met een slot afsluiten hoeft niet zo perse...
Maar zou het een idee zijn om een oude surfkar een beetje te bewerken met een flex? En dus wat korter maken?
|
|
|
Olaf Pasker
|
ik zit er ook over na te denken om er een te gaan maken denk dat ik er van die kleinen skelter banden onder doe en dan zelf een frame in elkaar las van rvs of gwoon staal
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
als iemand buggywielen wil kopen, ik heb er 3 liggen hier.. 25 euro mag je ze komen hallen.. woon in amersfoort.. ow ja en ze zijn 1 keer gebruikt.. doe ze weg omdat geen zak aan vond dat buggy :
|
|
|
justkitehigh
|
he er zelf 1 in elkaar gelast zal eind van de dag even foto van plaatsen heel simpel ontwerp effectief kost geen drol je heb al1 wel een lasser nodig en 2 voorvorken van oude fietsen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Arjen
|
Er staat één te koop bij kitespullen.nl onder overige. 125 euro.
|
|
|
roelvdgun
|
k heb zelf fietskarretje gebouwt, had een oud verrot ding van me oom gehad, gewoon het frame en spatborden enzo gebruikt, bak gemaakt waar alles in paste inclusief een haak voor me flyboard (zet ik met 1 spin/elastiek goed vast) helaas passen er geen 3 kites (lees tubes) in maarjah t is groot genoeg voor mij je kan bijv. de kar dan verlengen als er meer in moet... ff een fototje: http://i4.photobucket.com/albums/y112/roelieknoelie/fietskar/HPIM0352.jpg
|
|
|
wouterb
|
Sleepoog aan je flyboard had genoeg geweest denk ik, haha
|
|
|
CeesV
|
hey roeilieknoelie! Mooie kar, past ook goed bij je fiets! ... maar je boardje leg je op dezelfde plek als je flyboard? zou een open bak ook iets zijn? zodat je alles er gewoon ingooit? En iets waarmee je het af kan dekken tegen inbrekers/regen.
|
|
|
Daniell
|
heb er vorige week net 1 weg geflikkerd......
|
|
|
CeesV
|
Heb je er nog een foto'tje van?
|
|
|
roelvdgun
|
Mooie kar, past ook goed bij je fiets! ... maar je boardje leg je op dezelfde plek als je flyboard? zou een open bak ook iets zijn? zodat je alles er gewoon ingooit? En iets waarmee je het af kan dekken tegen inbrekers/regen. thnx k heb nog geen kiteboard, mag hier ook niet in de buurt maar t zou wel kunnen als je de haken iets anders zet want nu gaat t denk ik opzij schuiven bij een hobbel. ik heb juist de deksel om t af te dekken, dat gaat ook rotte van de kar tegen omdat er nu geen water in de kar zelf komt wat niet weg loopt (kurk droog na regenbui) ik kan eventueel van links naar rechts door 2 metalen plaatjes een staalkabel trekke maar dan moet ik die weer op maat maken en daar heb ik geen zin in, zet me kar meestal op t veld waar ik flyboard dus slot niet nodig heb m expres beetje in de stijl van me fiets gemaakt (dies ook zelf gespoten ) zodat ie lekker opvalt in de stad me flyboard heeft nu ook dezelfde kleuren
|
|
|
|
|
Emiel
|
ik own die fietskar met mijne zeker wel!! hehe.. http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Lounge.wmvik denk btw dat ik em weg doe dus wie em wil kopen roep maar. moet wle nieuwe autoradio+accu in als je em werkend wil. fietskar komt van halfords en kostte me destijds 100euro. zitten nog wel 4werkende boxen op + complete bedrading. 75euro issie van jou
|
|
|
CeesV
|
Sjeuzus! wat super zinloos zeg! Als je gaat surfen is het toch de bedoeling dat je op het water bent en niet dat je aan de kant zit, een beetje naar zinloze muziek luisteren?
Maar je hebt hem dus bij halfords gekocht? Ga ik daar ook maar eens kijken!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Emiel,
Die is TE vet, gewoon midden op het strand zetten boxen voluit en lekker gaan kiten
|
|
|