aangehouden?

slingshot {Thomas}

Februari 14, 2006, 20:50:52
edit2Rapporteer  
zijn jullie wel eens aangehouden op brouwersdam omdat je niet tussen de boeie vaarde?? {volgens mij zijn de boeie geel}
zo ja wat was de boete?
TtHoM@s

Antwoord #1 Februari 14, 2006, 21:17:23
edit2Rapporteer  
Je bent toch niet van plan om er buiten te gaan varen.
slingshot {Thomas}

Antwoord #2 Februari 15, 2006, 00:37:18
edit2Rapporteer  
nee.. maar ik zie bijna altijd alle kiters buiten de boeie dus
larssmits
Gast
Antwoord #3 Februari 15, 2006, 00:49:35
edit2Rapporteer  
als je erin vaart heb je wel heel weinig ruimte zeker op de drukke dagen...
Dieter

Antwoord #4 Februari 15, 2006, 01:53:19
edit2Rapporteer  
Ik zie ze wel de gele boeien maar heb geen idee wat ze bedoelen.
Ze zouden beter aan de ingangen van de stranden duidelijk de regels ed laten zien, dit geld ook voor slufter ivm vogelgebied.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 Februari 15, 2006, 02:03:50
edit2Rapporteer  
pff heb me n ongeluk gezocht naar dit topic van augustus afgelopen jaar, maar wie schrijft er nou gvd Brouwersdam met 'AU'   http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=10974.msg99706#msg99706

Weet niet hoe de stand van zaken nu is, maar de agent die ons die dag vond zelf ook dat de zone (tussen de 2 gele boeien) een beetje verkeerd aangelegd was (zijn volgens mij neergelegd door een of andere ambtenaar die de hele toestand daar niet kende).

Nu is de zone op t meest nikste gebied van de hele dam neergelegd waar ook nog eens de meeste badgasten gaan zitten op een warme dag.
xXx-stef-xXx
Gast
Antwoord #6 Februari 15, 2006, 03:28:07
edit2Rapporteer  
kzou het schandalig vinden als ze daarvoor al boetes zouden geven...
kitertjuh

Antwoord #7 Februari 15, 2006, 03:41:39
edit2Rapporteer  
idd onzin zodra het niet gevaarlijk is is er tog niks mis
xXx-stef-xXx
Gast
Antwoord #8 Februari 15, 2006, 03:43:22
edit2Rapporteer  
als je nu kinderen omver vaart ofzo..oké
maar je doet op zich toch niets fout.. Huh
ARC-Rider

Antwoord #9 Februari 15, 2006, 15:21:31
edit2Rapporteer  
Die boeien zijn inderdaad niet echt handig neergelegd zo, maar het is een concessie tussen verschillende opties. Je kunt nl. een kite zone aanleggen in de duitse bocht, echter op zomerse dagen is het daar veel te druk met gezinnen en andere badgasten.
Je kunt ism gemeente Schouen duivenland een grote zone aanleggen voor kiters, buggyers en andere actieve sporten. Het is duidelijk dat er voor de laatste gekozen is.

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er gesprekken gaande zijn met de gemeente voor de herinrichting van de verschillende zones op de brouwersdam. Details van die herinrichting heb ik niet, maar weet wel dat de kitescholen op de B'dam, reddingsbrigade en mogelijk de NKV aan deze gesprekken deelnemen.

Meestal vaar ik zelf wel in de kitezone, en daar heb je best wel ruimte genoeg, als je maar niet tussen de kitelessen door gaat lopen showen. Bij noordwesten wind is het een drama, dan vaart iedereen in een redelijk smalle strook en ben je meer bezig met anderen te ontwijken dan dat je lekker kunt varen. In dat geval ga ik liever naar mijn secret spot!!
Elevation

Antwoord #10 Februari 15, 2006, 15:33:21
edit2Rapporteer  
denk dat het probleem is dat de zanplaat steeds kleiner wordt en de boeien bliven liggen... ze liggen er alleen maar voor de dagen dat er mensen op het strand liggen en wat mensen in het water aan het klooien zijn... Gewoon stukje naar buiten varen dan valt het allemaal wel mee en beetje oopletten waar je vaart..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.