hoeft niet, 2dehands kite verkoop je meestal niet en vaar je door tot het eind. nieuwe kite verkoop je weer en krijg je helft voor terug(zelfde dus waarvoor je em anders zou kopen). zo heb je dus een nieuwe kite voor dezelfde prijs+garantie. de investering is alleen wat groter
Ik heb geen andere mogelijkheden dan 2e hands...Ik ben 17 en mn budget is dus niet zo groot.... Wil wel het liefst een 2005 model!!ook omdat deze ook vaak al een 5th element hebben!!
dan zorgen dat je snel beter wordt en een sponsordealtje binnen kan slepen. op deze leeftijd opstarten is altijd niks.. ik ben 2 jaar bezig geweest met schulden afbetalen(begon toen ik 14 was).. nu eindelijk beetje uit de schulden ga ik weer nieuwe kites kopen.. gave sport maar veel te duur voor onze leeftijd.. ik heb nog wel een 16(425euro) te koop voor je uit 2005 maar je kan beter eerst een 12 kopen en dan een 16 erbij als je nog geld over hebt.
ook een testmodel m80, die heb ik nu maar die gaat denk ik niet voor 450euro weg. ik heb ook de 8 spectrum2 test maar die moet je ook niet kopen, pas als de menaces binnen zijn anders zit ik zonder kite straks hehe