|
|
Daniell
|
thinner; helaas de enige optie.
|
|
|
kiteclub vroomshoop
Gast
|
nagellakremover of eventueel stickerverwijderaar
|
|
|
plaaggeest
|
haha thinner zou ik dus echt niet doen he! super agressief spul!
|
|
|
prutsers
Gast
|
nee idd tinner niet misschien van die speciaale sticker verweiderraar en een fohn
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Thnx dudes,
Maar weet iemand nou echt 100% zeker iets waarmee je je kite absoluut niet aantast? Anders misschien wat test-spinnaker doek zien te fixen ofzo.
|
|
|
EricC
|
Ik denk ook dat wasbenzine veiliger is. misschien wat meer boenen maar uiteindelijk gaat het wel. niks met thinner of zelfs nailpolish remover ! veels te agressief.
|
|
|
plaaggeest
|
Ja ik zou gewoon wasbenzine pakken! Krijg je veel mee schoon hoor!
|
|
|
(R)Ikke
|
Heb je nog een stukje verse duk-tape vers van de rol???
Met het plaksel van de verse tape kun je de oude plaksel al "deppend" eraf halen. Probeer maar, uit eigen ervaring werkt dat over het algemeen goed en grondig.
Succes
|
|
|
Garmt
|
't Is geloof ik nogal oude duck-tape... gaat vast niet werken om dat met verse duck-tape weg te halen :-)
Ik heb nog een oude 100% kapotte kite. Eventueel kun je bij mij een stukje doek daarvan komen ophalen, dan kun je daarmee proberen wat er gebeurt als je er thinner/wasbenzine/... op loslaat.
|
|
|
plaaggeest
|
Wasbezine zal geen problemen opleveren! Thinner wel dit is super agressief spul!
|
|
|
airmaster
Gast
|
Edit: Leuk maar het is hier geen lounge Sorry maar we moeten blijven opletten,
|
|
|
Derpertje
|
He garmt als jij dat nou eens uitprobeert dan hoeft hij niet naar jou te komen en weten wij het ook gelijk!!!
|
|
|
Daniell
|
Idd ff proberen, thinner is echt het enige dat werkt, geloof me maar het is mijn werk.
En wat denken jullie dat er in stickerverwijderaar zit... denk je dat dat zulk lekker spul is?
Maar idd zeer agressief dus ff testen op een oud stukje doek !!!!
|
|
|
Evan
Administrator
|
He garmt als jij dat nou eens uitprobeert dan hoeft hij niet naar jou te komen en weten wij het ook gelijk!!!
Goed idee, scheelt weer wat reizen. Heb toch nog tijd genoeg voordat t weer warmer wordt en evt 25+ kn gaat waaien, kan dus nog wel ff wachten op de resultaten.
|
|
|
Garmt
|
Goed plan. Heb over een paar weken weer tijd, zal het dan proberen :-(
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zo, heb het dan eindelijk aangedurft om om die troep eraf te halen. Heb gewoon nagellak-remover gebruikt en daarmee was t echt binnen 1 minuut helemaal eraf. Heb het wel eerst op een rest stukje spinnaker getest, maar daar gebeurde niks bijzonders mee. Check foto'tje hoe t gewordenis, Garmt weet nog wel hoe het er eerst uitzag.
|
|
|