MartijnM
|
Vaag verhaal. Ik kan je niet helemaal volgen...
|
|
|
litewave
|
verklaar je nader.
|
|
|
|
Harry Vogelezang
Gast
|
Sorry voor mijn gebreking Nederlands... Ik probeer in het kort te verklaren en het is jammer dat het via het Net moet maar het is niet anders. Voor mijn Vertrek naar Zuid Afrika heb ik contact opgenomen met Olaf Jansen (NKV) met de vraag of het mogelijk was om samen te werken. Olaf was durk er kwam een nieuwe vertegenwoordinger en ik ging naar Zuid Afrika. De afspraak was dat we midden in de winter contact op zouden nemen. In de tussen tijd heb ik meerdere e-mail gestuurd en nu helaas ook via het Net. Maar tot heden nog geen reactie. De bedoeling is extra leden te werfen en extra PR voor de NKV.( Maar het is nu al een beetje aan de laate kant voor sominge dingen bijv. O’neill Aces.) Ik weet dat iedereen het druk heeft maar een mail beantwoorden is toch niet zo moeilijk. Olaf jammer want het was een goed gesprek en zeker goed voor het NKV. Ciao Harry Vogelezang www.kitesurfschool.nl
|
|
|
rEwd
|
Dat schijnt inderdaad een hype te zijn.... Mooie kansen laten liggen en niet reageren op mails...
Het is gewoon bewezen dat wanneer een shop of stichting niet binnen 24 uur reageert de klant ergens anders heen gaat, en terecht in mijn ogen...
|
|
|
ThomasC
|
Ik moet zeggen dat ik zo'n actie op een forum anders ook niet bepaald professioneel vind. Zeker niet van iemand als Harry Vogelzang. Bel Olaf gewoon even op en los het zelf op!
|
|
|
Ondabeach
|
Lijkt me sterk dat het de bedoeling is om als kitesurfschool je eigen vereniging af te zeiken.
Ik heb ook meerdere malen het NKV proberen te bereiken per e-mail en moet zeggen dat ik denk dat ze een probleem hebben met de spamfilter. Als iemand een telefoonnummer heeft van een contact persoon en kan mailen naar Harry dan is het probleem zo de wereld uit. Ik heb een mail gestuurd naar de PR afdeling van de kitesurfvereniging... met het verzoek contact met je op te nemen.
Thanx
|
|
|
Emiel
|
vind het erg onvolwassen van je Harry. ik snap dat je het jammer vind maar het is iets tussen jou en NKV. als er wat miscommunicatie is waardoor iets watwaarschijnlijk idd goed voor NKV is anders loopt en je dus niet krijgt wat je zou willen hoef je niet meteen ze de wind uit de zeilen te nemen door zoiets als dit te gaan posten. het is nou niet bepaald motiverend om lid van ze te worden als je dit soort dingen leest, terwijl het niet een slechte organisatie is naar mijn mening.
so harry.. Don't worry, Be happy
|
|
|
LEAF
|
Onzin ik vind dat NKV moet reageren want Harry plaatst zo'n bericht echt niet zomaar en heeft genoeg moeite gedaan om ze bereiken zo te lezen. NKV kom op ff de service een tandje omhoog want we hebben jullie keihard nodig om onze kitespots te beschermen.
|
|
|
Ondabeach
|
We zijn al 3weken bezig Emiel en ik denk ook dat het iets is als mis communicatie.. Maar het blijft frustrerend als je een afspraak maakt en op een een of andere manier komt het er niet van. En natuurlijk doet NKV veel voor kitesurfend Nederland.. nu nog wat aan de communicatie doen. Het is misschien wel een technisch probleempje met de e-mail box.
|
|
|
Emiel
|
ik weet zeker dat je het NKV via telefoon kan bereiken, ook vanuit zuid afrika
|
|
|
Ondabeach
|
Zoals ik al zei.. help de dude out! en stuur hem dan dat telefoonnummer via e-mail!
|
|
|
|
Ondabeach
|
Pfffffffffffffffffffffffffff bedoel maar click maar eens op die link.. het is www.kitesurfvereniging.nl Maar het gaat goed komen.. de aanhouder wint
|
|
|
Emiel
|
hmm... zit zo op site te zoeken maar staat idd geen telefoonnummer... das wel een pannenkoekenaktie van het NKV!
|
|
|
Harry Vogelezang
Gast
|
Hi Jongens, ik zeg niet dat de NKV slecht is in tegendeel ik ben erg blij dat zo een vereneging bestaat maar als ik probeer wie dan ook te berijken en na mailen en ook" bellen" niemaand reageert dan.......probeer ik via de net!!!!hier ben ik ook niet blij mee maar wie weet wordt iemaand wacher! ik denk dat iemaand van de NKV wel wacher is geworden maar.... ok .......eind verhaal ! Ondabeach nog bedankt van de mail! Ciao Harry Vogelezang www.kitesurfschool.nlPs: hoop wordt in Nederland iets warmer !
|
|
|
rEwd
|
mooi opgelost dan Ik hoop dat het ook snel warmer wordt in Nederland Ik zou namelijk graag bij Harry les nemen maar weiger te wachten tot half april met lessen...
|
|
|
Ondabeach
|
Ja warmte hebben we nodig! Aan het einde van de week draaid de wind naar het westen en kan het een graad of 8 worden. Alleen het waterrrrrrrrrrr 4,6 graden
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
NKV is niet altijd even snel nee. Heb me in hanuari aangemeld als lid en er is nog steeds geen geld afgeschreven wegens problemen in het financieel systeem ofzo. Dit betekend volgens de wet dat zolang ik geen premie heb betaald ik dus ook niet verzekerd ben. Erg dubieus dus allemaal.
|
|
|
|
Passie
|
.. ik heb me aangemeld.. wel 'n email terug geloof ik.. maar nog niet meer
|
|
|
Moza
|
.. ik heb me aangemeld.. wel 'n email terug geloof ik.. maar nog niet meer
Geen email terug en geen pasje nog....ben benieuwd.
|
|
|
dow
Gast
|
NKV staat al langere tijd bekend om heeeeeeel veel goede acties maar een hele beroerde communicatie. Ik heb dit zelf ook aan de lijve ondervonden na vrij veel te hebben gedaan voor mijn regio voor de NKV. Ik vind het echt een TOP vereniging maar ik denk dat mensen zoals harry D.M.V samenwerking de boel op een veel hoger niveau kunnen tillen. Wij krijgen bij harry vogelezang nou eenmaal veel nieuwe kiters binnen en harry werkt ook veel samen bij het organiseren van evenementen. Als NKV slim is doen zij hier hun voordeel mee. Just my 2 cents. ik heb helaas alleen de mail van olaf maar ik vermoed dat jij (harry) die ook al hebt.
|
|
|
stefarius
Gast
|
Pfff, het is zo gemakkelijk voor de niet wijzen om naar een ander te wijzen . Uiteindelijk is de NKV de vereniging die het verbod dat nu heerst in Nederland probeerd om te buigen naar kitezones of beaches. Dat gaat niet zo gemakkelijk en dus kunnen ze alle hulp gebruiken. En zeker een beetje ondersteuning van hun mede kiters.
|
|
|