|
|
Daniell
|
Idd een hele overzichtelijke en vette site!!! petje af.
|
|
|
Reijer
|
ZIET ER ZEKER MOOI UIT
|
|
|
DENNS
|
ziet er strak uit joo (hij heeft zker niks te doen in afrika?? :P
|
|
|
R@bert
|
Een van de betere sites !!!!
|
|
|
TtHoM@s
|
Ze geven met de boxer en de shockwave les, naish had daar toch speciaal de X1 voor gemaakt
|
|
|
piede
|
leuke intro, maar verder kom ik ook niet... En dattie gesponsord wordt weet ik ook wel na 1 keer de site bezocht te hebben, beetje jammer dat je daar zo lang op moet wachten telkens als je de site weer bezoekt!
Dus ben benieuwt naar wat de site nog meer te bieden heeft!
|
|
|
xXx-stef-xXx
Gast
|
strakke site!
|
|
|
TijN
|
leuke intro, maar verder kom ik ook niet... En dattie gesponsord wordt weet ik ook wel na 1 keer de site bezocht te hebben, beetje jammer dat je daar zo lang op moet wachten telkens als je de site weer bezoekt!
Dus ben benieuwt naar wat de site nog meer te bieden heeft!
Staat gewoon rechts in de hoek dus niet zeiken hij mag blij wezen dat hij gesponsord wordt en dan moet je dat wel tonen...anders heeft de sponsor er ook niks aan
|
|
|
CeesV
|
Hij is mooi
|
|
|
LEAF
|
Jongens kom op dit is een site van een bedrijf hoor en wel de grootste kitesurfschool van Nederland dus een beetje nadenken voor je rare dingen gaat schrijven over sponsors enz. Harry heeft van zijn passie zijn beroep gemaakt dat is toch super, mooie site Harry!!!
|
|
|
Elwin
Geen avatar
|
Zeker een mooie site maar valt dit opeens niet onder reclame omdat ie van Harry is?
|
|
|
slufterhufters.com
|
kiter tom heeft dit gepost, die heeft niks met deze school of Harry te maken, dus mag het gewoon gepost worden.
Strak en mooi Harry, veel succes in 2006!!
|
|
|
Elwin
Geen avatar
|
Sorry dacht even dat ie het zelf had gepost! Beter lezen he.. Is namelijk idd wel een mooie site!
|
|
|
Richard L.
Gast
|
Hele vette site hoor, Mooi opgebouwd, en heel veel info etc, Had alleen wat meer vette actie-pics van Harrie verwacht daar in Zuid Afrika. En dan ook nog een Fotograferende vrouw/vriendin hebben........ Ga zo door Harrie
|
|
|
harry Vogelezang
Gast
|
Hi Jongens,
Bedankt! zeker voor de mensen die hier aan gewerkt hebben Petra & Robin .
Aktie fotos zal ik " nooit " op de site zetten eerste de bladen dan de site anders heeft geen waarde voor de bladen meer !
Cioa Harry
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Volgens mij maar 1 die zo gek als een deur is en dat is Daan.
Keertje in Alphen aan de Rijn wezen Kabelbanen, gast nam een korter touwtje zodat je hogere raleys enzo kan maken. Nee, komt Daan vlak voor de startbocht en die is echt haaks, zet een raley in en die kabel gaat de hoek om net als hij al 2m in de lucht hangt, gevolg dat je met mach 3 meegesleurt wordt door die kabel, Daan hing naast die stalen kabel op 4m hoogte moest wel loslaten en kwam 1m voor het startplatvorm neer in het water pffff...
Met een big smile kwam die boven....
|
|
|
moza_
Gast
|
Ja dat dacht ik ook al....zie het alleen niet....supervette foto, respect Daan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
mooie site. jammer dat ik de home video niet kan bekijken (huilen_kitesmiley)
|
|
|