verschil bar F-one

CabriPro

Maart 02, 2006, 04:36:04
edit2Rapporteer  
wat is nu werkelijk het verschil tussen de bar van de F-ONE Tribal en de M-6.

Dit jaar graag nieuwe kites en zit te twijfelen tussen deze 2 of de nieuwe Vegas.
Alleen lijkt mij de barren van F-one eenvoudiger te werken en zijn vernieuwend.

Weet ook wel dat er eerst getest moet worden, maar wat voorinfo is nooit weg.

Ik vaar ook wel eens op de "knoop" maar dat kan waarschijnlijk niet met de F-one's

graag wat serieuze reacties en ervaringen graag, thanks
wouterb

Antwoord #1 Maart 02, 2006, 15:42:43
edit2Rapporteer  
Als ik de M6 manual mag geloven is de bar gelijk aan de Dream III ('05). Deze is dus wel tegen de knoop te varen. Knoop is in dit geval een rubbertje waar je tegenaan hangt. Om te releasen druk je je bar overheen.
Plaatje en filmpje van de tribal doen mij het ergste vermoeden....
Harm

Antwoord #2 Maart 02, 2006, 16:51:05
edit2Rapporteer  
M6 wel tegen de knoop
Tribal niet!
buur@work
Gast
Antwoord #3 Maart 03, 2006, 01:48:25
edit2Rapporteer  
M6 heeft een push en/of pull systeem, dus deze kan je tegen de knoop varen. de tribal heeft geen knoop... ik zit nu op werk dus kan geen plaatjes plaatsen, zal proberen vanavond een plaatje van bijde barren te plaatsen.

Buur

Antwoord #4 Maart 03, 2006, 07:09:51
edit2Rapporteer  
CabriPro

Antwoord #5 Maart 03, 2006, 15:21:29
edit2Rapporteer  
dus als ik het goed heb is de bar van een Trbal beetje gelijk aan die van de Bow kites, die vaar je namelijk ook niet op de "Knoop" is wel supperveilig denk ik!????

heeft er iemand al ervaringen of getest met deze 3 kites (Tribal, M-6, Vegas)

Buur

Antwoord #6 Maart 03, 2006, 18:38:50
edit2Rapporteer  
Zelf niet..."zoontje" wel met de tribal...de m6 weet ik niet. maar is sneller dan de M5 die ik wel heb gevaren, heeft een iets betere depower. Maar ik heb gehoord dat de inporteur terug is van vakantie, en wil zelf de sjit ook testen, en een uitgebreider verslag maken, met de verschillen tussen de kites die f-one nu heeft. met wat foto's en zo
De tribal ik echt wel veilig, een maatje heeft er mee gevaren op holbox, en vond het stop en go zeker relax. dus bar los en je kite gaat naar het einde van de wind en zakt daar naar beneden en wascht daar tot je de bar weer pakt...
De vegas, staat een groot verslag van arno op het discusie forum

Arjen

Antwoord #7 Maart 03, 2006, 18:41:15
edit2Rapporteer  
De Tribal is al te testen. Bij van den Berg hebben ze een 13m liggen om te testen.
wouterb

Antwoord #8 Maart 03, 2006, 18:54:36
edit2Rapporteer  
Arjen,
Heb jij 'm al aan de tand gevoeld??
CabriPro

Antwoord #9 Maart 03, 2006, 19:00:14
edit2Rapporteer  
als je verslag en foto's gemaakt zijn zie ik ze wel op deze site, toch?

Zelf niet..."zoontje" wel met de tribal...de m6 weet ik niet. maar is sneller dan de M5 die ik wel heb gevaren, heeft een iets betere depower. Maar ik heb gehoord dat de inporteur terug is van vakantie, en wil zelf de sjit ook testen, en een uitgebreider verslag maken, met de verschillen tussen de kites die f-one nu heeft. met wat foto's en zo
De tribal ik echt wel veilig, een maatje heeft er mee gevaren op holbox, en vond het stop en go zeker relax. dus bar los en je kite gaat naar het einde van de wind en zakt daar naar beneden en wascht daar tot je de bar weer pakt...
De vegas, staat een groot verslag van arno op het discusie forum

CabriPro

Antwoord #10 Maart 03, 2006, 19:00:36
edit2Rapporteer  
ook ergens in de buurt van Ouddorp te testen ?  Huh

De Tribal is al te testen. Bij van den Berg hebben ze een 13m liggen om te testen.
Buur

Antwoord #11 Maart 03, 2006, 19:12:40
edit2Rapporteer  
dat weet harm misschien wel te vertellen, in de zomer komt de testtour wel langs op ouddorp maar dat is een beetje laat voor jou
Harm

Antwoord #12 Maart 04, 2006, 01:49:23
edit2Rapporteer  
Ik heb de tribal getest.
Het klopt bar los power weg. stop and GO
Tribal veel de-power.
Tribal is voor de gemiddelde kiter super veilig.
M6 is voor hangtime en veel lift old school
(gemiddeld tot exper)

Voor meer vragen / testen.ff mailen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.