even commentaar dan maar.
De oude insert behouden was geen mogelijkheid, die zaten helemaal los in het board dus draaise gewoon mee!! eerst oude inserts eruitgehaald incl. afgezaagde schroef! Toen gluef eruit gefreesd en opgevild met epoxy, schuim voor inserts en nog een soort tapijtje. Daarna alsong een keer helemaal opgevuld en afgeschuurd.
Wat de pads betreft, dat is gewoon de lijm van de oude pads! maar dat maakt niets uit!
ondanks wat geknutsel en een beetje minder uiterlijk van het board heb ik zelden zo'n goede koop gedaan!!!!
mzzls
Als reparateur zal ik de zaak ook nog ff toe lichten. Aller eerst ben ik persoolijk erg tevreden over de stevigheid v/d reparatie, de looks niet had hem graag van nog wat gebrokenwitte DD lak voorzien zodat het mooi bij de PBT topsheet kleurt. Maar jeroen vond het prima zo en de klant is koning zegmaar, al staat het aanbod nog steeds jeroen
De inserts met schroef erin waren helaas al dolgedraaid (te lang) en draaiden mee tappen was dus geen optie toen maar de inserts er voorzichtig uit gepeutert en het beschadigde schuim/pbt en weefsel weggefreest. toen de nwe inserts erin dmv eenstukje pvcschuim stukje dubbel 160keper erover, en afgevuld met witte verdikte pox. Als laatst de boel vlak gefreest 0.05mm dieper als topsheet vervolgens afgevuld met een beetje te dunne pox. waardoor het boven laagje een beetje doorzichtig is gebleven.
Er viel me wel wat op aan deze fanatic de inserts zitten echt minim vast ze zijn van onder af gewoon met een beetje pox erop in het schuim(mintgroen?) gedrukt, dus niet ingegoten in pu/pox of niks ik vind het dus geen wonder dat de inserts van deze boards en jamie,s zo makkelijk ronddraaien.