beginners kite.. welke?

_Chantal_

Berichten: 131
Antwoord #25 Maart 14, 2006, 01:39:03
edit2Rapporteer  
Dat is dus een nieuwe kite, ik heb niet zo heel veel centjes..=P..Heb even geinformeerd naar die f-one dream die op hanglos staat, wachten op een mailtje terug... :Smiley
_Chantal_

Berichten: 131
Antwoord #26 Maart 14, 2006, 01:40:14
edit2Rapporteer  
Er zitten aan kites lusjes zodat je je stuurlijnen kan verstellen, hoe verder naar binnen hoe trager de kite.
Dus als je een kite aanschaft zet dan je stuurlijnen zo ver mogelijk naar binnen.
bedankt voor de tip..Smiley
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #27 Maart 14, 2006, 01:42:24
edit2Rapporteer  
ze vraagt om alternatieven, en de Yarga schijnt daar bij te horen.
Als ik zou gaan zoeken zou ik ook naar deze kijken, vanwege de verhalen die ik ervan hoor. da's alles.
ric@niet ingelogd
Gast
Antwoord #28 Maart 14, 2006, 02:00:58
edit2Rapporteer  
Ik heb nu zelf 1 Yargatje, best een chille kite voor weinig, als je Thomas lief aankijkt mag je zn bar wel lenen en ben je voor 400 klaar en heb je een 2006 kite die ook nog eens retelekker vaart, nieuw...
b.v.o

Berichten: 570
Antwoord #29 Maart 14, 2006, 02:04:29
edit2Rapporteer  
heey thomas 9m 2e hands is niet zo duur ik vaar toch ook intermidaite omdat jij rhino af raden.
Ik luister had zat ervaring maar haar gelijk aan een rhino zetten fout idee
slingshot {Thomas}

Berichten: 1466
Antwoord #30 Maart 14, 2006, 03:28:22
edit2Rapporteer  
ja weet maar was ook nog niet helemaal zeker van om haar dat te geven.. dus

maar allemaal wel bedankt voor tips
rEwd

Berichten: 341
Antwoord #31 Maart 14, 2006, 05:18:53
edit2Rapporteer  
Inderdaad, ik zei schijnt, op Kiteforum.com is het meestal of een Waroo of een Wipika Matrix de laatste tijd die aangeraden wordt. Ik vlieg zelf met een Wipika Matrix '04, '05 scheen iets minder te zijn, maar ik heb best wel goed contact met Wipika en zij konden mij vertellen dat de Wipika Matrix veel goede dingen gaat beloven. Of dit zo is moet natuurlijk nog maar weer blijken. Binnenkort maar eens testen en kijken of Wipika een meesterlijke kite op de markt brengt.... ThumpsUp

ik zou inderdaad ook mijn eigen product de hemel inprijzen....
Harry Vogelezang
Gast
Antwoord #32 Maart 14, 2006, 15:34:03
edit2Rapporteer  
Hi,

gaat de goed gaant op zie ik ! TOP

Inderdaat de Rhino is een prima kite maar te moelijk om uit het water te krijgen! geen beginner kite!

De rest van de genoemde kites zijn OK , wel de V4 met bar en  lijnen en voor 375 is TOPPPPPPPPPP " voor die prijs kan jij tegewordig allen de baar met lijnen kopen".

Ciao
Harry
diederik

Berichten: 908
Antwoord #33 Maart 14, 2006, 17:42:29
edit2Rapporteer  
precies mooi prijsje toch iemand interesse????
_Chantal_

Berichten: 131
Antwoord #34 Maart 14, 2006, 17:55:14
edit2Rapporteer  
ja weet maar was ook nog niet helemaal zeker van om haar dat te geven.. dus

maar allemaal wel bedankt voor tips
uhm..wat zei je ook alweer, :"ik vraag t gewoon, kijken wat ze zeggen, maar blijf toch bij rhino."
=P..niet liegen thomas..

Maar goed,,ik heb gekeke naar die girl dream, van f-one.. Hij zegt compleet voor 575 euries..
Die gast werkt in 't Coraaltje, dus als er wat mee is kan ik ermee terug..
Goed aanbod ofni?
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #35 Maart 14, 2006, 18:26:36
edit2Rapporteer  
Als je idd garantie krijgt, dan is ie met recht 'net zo goed als nieuw'
De kite zelf is mi absoluut goede keus.. €600 (nieuw) ben je in duitsland ook kwijt.
lijkt mij geen verkeerde koop.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #36 Maart 14, 2006, 18:35:32
edit2Rapporteer  
Inderdaad, ik zei schijnt, op Kiteforum.com is het meestal of een Waroo of een Wipika Matrix de laatste tijd die aangeraden wordt. Ik vlieg zelf met een Wipika Matrix '04, '05 scheen iets minder te zijn, maar ik heb best wel goed contact met Wipika en zij konden mij vertellen dat de Wipika Matrix veel goede dingen gaat beloven. Of dit zo is moet natuurlijk nog maar weer blijken. Binnenkort maar eens testen en kijken of Wipika een meesterlijke kite op de markt brengt.... ThumpsUp

ik zou inderdaad ook mijn eigen product de hemel inprijzen....

Hallo, ik heb net 2 Waroo's besteld + het is niet mijn product, ik zeg alleen even dat de nieuwe Wipika Matrix een kite schijnt te worden die niet onderschat mag worden! Dus voordat je mij gaat beschuldigen van "eigen product de hemel in prijzen" moet je wel zorgen dat het ergens op slaat!
_Chantal_

Berichten: 131
Antwoord #37 Maart 14, 2006, 19:10:00
edit2Rapporteer  
Waarschijnlijk halen we zaterdag de kite op, hij wil afspreken bij station amersfoort centraal, lekker dichtbij dus want ik woon in amersfoort..
Heb 25 euro van de prijs afgehaald..=)..dus nu voor 550.
BEN BLIJ!
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #38 Maart 14, 2006, 19:15:32
edit2Rapporteer  
als 't beetje weer is kan je op 't stand nog ff droog oefenen...
Mss dat er iemand met je mee kan lopen voor uitleg.

suc6 ermee!!
rEwd

Berichten: 341
Antwoord #39 Maart 14, 2006, 19:20:20
edit2Rapporteer  
Inderdaad, ik zei schijnt, op Kiteforum.com is het meestal of een Waroo of een Wipika Matrix de laatste tijd die aangeraden wordt. Ik vlieg zelf met een Wipika Matrix '04, '05 scheen iets minder te zijn, maar ik heb best wel goed contact met Wipika en zij konden mij vertellen dat de Wipika Matrix veel goede dingen gaat beloven. Of dit zo is moet natuurlijk nog maar weer blijken. Binnenkort maar eens testen en kijken of Wipika een meesterlijke kite op de markt brengt.... ThumpsUp

ik zou inderdaad ook mijn eigen product de hemel inprijzen....

Hallo, ik heb net 2 Waroo's besteld + het is niet mijn product, ik zeg alleen even dat de nieuwe Wipika Matrix een kite schijnt te worden die niet onderschat mag worden! Dus voordat je mij gaat beschuldigen van "eigen product de hemel in prijzen" moet je wel zorgen dat het ergens op slaat!

Het slaat wel ergens op, begrijpend lezen Wink

Ik zeg dat ik mijn eigen product niet af zou kraken --> ik zou dus goede dingen over mijn product zeggen...

Citaat
maar ik heb best wel goed contact met Wipika en zij konden mij vertellen dat de Wipika Matrix veel goede dingen gaat beloven.


Om het even ontopic te houden, gefeliciteerd Chantal! Veel mooie vluchturen gewenst Smiley
slingshot {Thomas}

Berichten: 1466
Antwoord #40 Maart 14, 2006, 20:15:45
edit2Rapporteer  
als 't beetje weer is kan je op 't stand nog ff droog oefenen...
Mss dat er iemand met je mee kan lopen voor uitleg.

suc6 ermee!!

ik geef haar nu met mij kite les op land dus komt allemaal wel goed

over tijdje kan ze dan met de eigen kite ThumpsUp
slingshot {Thomas}

Berichten: 1466
Antwoord #41 Maart 19, 2006, 01:52:02
edit2Rapporteer  
ze heeft de f-one dream girl 9m2 gehaalt vandaag, en ff getest echt een top kite ThumpsUp

hier wat foto's

_Chantal_

Berichten: 131
Antwoord #42 Maart 19, 2006, 04:57:26
edit2Rapporteer  
jep dat mijn kite..blij met de keuze.. (grinnik_kitesmiley)
lennart

Berichten: 1167
Antwoord #43 Maart 19, 2006, 17:25:05
edit2Rapporteer  
wat een vrouwen kite  Joepie YeSS Joepie
b.v.o

Berichten: 570
Antwoord #44 Maart 19, 2006, 23:46:27
edit2Rapporteer  
eey thomas je belt mij ni eens ff op om even te komen kijke   (huilen_kitesmiley)
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #45 Maart 20, 2006, 19:19:24
edit2Rapporteer  
gefeliciteerd!
SuzieQ

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #46 Maart 21, 2006, 20:52:15
edit2Rapporteer  
Ik ben zelf aant oefenen geslagen met mijn vriend zijn naish v4 14 meter. Vind het op zich een lekkere stabiele kite maar ik heb het idee dat 14 meter wat te veel is voor mijn 58 kilo want ik voelde me nou niet bepaald op mijn gemak aan zo'n lerp.. Misschien dat ik maar achter een wat kleinere maat (10 meter) aan moet van de v4 of ik ga zijn best nemesis 10 meter proberen. Maar ik hoor dat de nemesis op zich een kite is voor gevorderde kiters. Waar zit dat hem in? In het feit dat hij makkelijk lift of dat hij snel reageert of .. ? Ik zou namelijk zelf denken dat het snel reageren voor iedereen een voordeel is, zowel voor beginners als gevorderden...
_Chantal_

Berichten: 131
Antwoord #47 Maart 21, 2006, 21:02:51
edit2Rapporteer  
Ben er achter gekomen dat juist dat snele reageren wat minder is op sommige punten..
Als een kite wat langzamer reageerd, heb je meer tijd om je fout te herstellen, voordat je word afgestraft..als de kite meteen reageerd, heb je er niet echt tijd voor..
Als gevorderde maak je die fouten wat minder, of weet je beter wanneer je een fout maakt dnek ik..
groetjes..
SuzieQ

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #48 Maart 21, 2006, 21:36:11
edit2Rapporteer  
Maar als je een fout hebt gemaakt en je kite reageert snel dan kun je je fout dus ook sneller herstellen.. Toch?
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #49 Maart 21, 2006, 22:06:33
edit2Rapporteer  
Probleem is dat als je een fout maakt je terplekke van je plek gelanceerd wordt en dat terugsturen dan een paniekreactie wordt met nogmaals het zelfde effect.
lees de hele topic even door wordt precies uitgelegd hoe en wat.
suc6
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.