Passie
|
hij kan 't beter dan mij:P
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
die laatste sprong is echt te ziek (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
lodewijk
Gast
|
weet je hoe vet
|
|
|
kitertjuh
|
hahaha doet hij goed
|
|
|
Eurosoft
Gast
|
Wat je ze niet allemaal kan leren! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Wanneer gaat iemand een aap is leren om te kitesurfen en een handle-pass te doen op 40 meter hoogte ?
|
|
|
Emiel
|
spacemonkeys
|
|
|
®obbe®t
|
dierenmishandeling
|
|
|
Emiel
|
tis toch ook geen kindermishandeling als je ze laat skaten
|
|
|
LEAF
|
De vraag is of deze aap liever in een hok zit of op de skates staat. Ik denk het laatste... Prachtig!
|
|
|
®obbe®t
|
ik denk dat hij toch liever bij zijn pappie en mammie in het regenwoud wil, net als jij niet in een hok wil of gedwongen wordt om dingen te doen
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
dierenmishandeling
die apen weten niet beter en vinden zelfs leuk, ik vind niet echt dierenmishandeling. maar vind wel dat ze in wild horen en niet op rolschaatsen
|
|
|
Merc
Gast
|
Dierenbeulerij
|
|
|
Joris
|
die apen weten niet beter en vinden zelfs leuk, ik vind niet echt dierenmishandeling. maar vind wel dat ze in wild horen en niet op rolschaatsen
dansende beren weten ook niet beter. vinden ze prachtig om de hele dag geslagen te worden en met een ketting aan hun neus rond te huppelen voor een beetje eten.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
dansende beren weten ook niet beter. vinden ze prachtig om de hele dag geslagen te worden en met een ketting aan hun neus rond te huppelen voor een beetje eten. oke je hebt gelijk.. ze gaan slecht met die beesten om.. maar als je zo dat filmpje ziet dan zou je zeggen van niet
|
|
|
Joris
|
heb jij weer gelijk in maar dat is nou net t probleem...
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
heb jij weer gelijk in maar dat is nou net t probleem... maar goed zoals ik al zij ze horen in het wild en niet op skates of wat dan ook
|
|
|
Emiel
|
deze aap had geen ring door zn neus hehe..
ik snap je punt wel maar denk dat apen vaak beter behandelt worden dan beren aangezien een beer een mens flink aan kan vallen en dat met een aap een stuk minder is
|
|
|
®obbe®t
|
deze aap had geen ring door zn neus hehe..
ik snap je punt wel maar denk dat apen vaak beter behandelt worden dan beren aangezien een beer een mens flink aan kan vallen en dat met een aap een stuk minder is
tis toch zo'n rode billen aap, nu ga jij maar eens naar de apeheul, en vraag maar of je daar op dat apeneiland mag, rara wat zullen ze antwoorden.....
|
|
|
Emiel
|
bij een wilde kat wil je ook niet in de buurt komen terwijl mijn (nu dood maar oke) vroeger toch altijd vrij rustig op me schoot lag te chillen. same idee met apen, als je ze goed traint. honden zelfde verhaal
|
|
|
LEAF
|
Natuurlijk gaat het nergens over laat die beesten met rust maar ja de mens spoort nou éénmaal niet helemaal :
|
|
|
|
_Chantal_
|
dierenmishandeling
die apen weten niet beter en vinden zelfs leuk, ik vind niet echt dierenmishandeling. maar vind wel dat ze in wild horen en niet op rolschaatsen Zie jij dan dat die aap het leuk vind? ik niet.. Een vrolijke aap..die heeft net als ene mens een grijns op zn kop, en maakt geluid.. Deze is gewoon zo afgericht, dat ie doet wat ie moet doen, verder zit ie waarschijnlijk in een veel te klein hok.. En hoe ze die aap dit hebben geleerd?..Waarschijnlijk met veel pijn.. Tis wel dierenmishandeling, hij hoort dat niet te doen, en is waarschijnlijk als jonkie bij zn ma weggehaald.. Ben niet bepaald met je eens..
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
dierenmishandeling
die apen weten niet beter en vinden zelfs leuk, ik vind niet echt dierenmishandeling. maar vind wel dat ze in wild horen en niet op rolschaatsen Zie jij dan dat die aap het leuk vind? ik niet.. Een vrolijke aap..die heeft net als ene mens een grijns op zn kop, en maakt geluid.. Deze is gewoon zo afgericht, dat ie doet wat ie moet doen, verder zit ie waarschijnlijk in een veel te klein hok.. En hoe ze die aap dit hebben geleerd?..Waarschijnlijk met veel pijn.. Tis wel dierenmishandeling, hij hoort dat niet te doen, en is waarschijnlijk als jonkie bij zn ma weggehaald.. Ben niet bepaald met je eens.. ey chantal ik zeg toch dat ze in wild horen en heb ook gezegd dat zielig vind hier bewijs: oke je hebt gelijk.. ze gaan slecht met die beesten om.. maar als je zo dat filmpje ziet dan zou je zeggen van niet
|
|
|