LE cleanen

justkitehigh

Berichten: 152
Maart 17, 2006, 22:16:16
edit2Rapporteer  
hi there medekiters
het is wel eens eerder aan bod gekomen om je doek schoon te krijgen nadat het weer erin zat door te lang nat opgebergt te zijn nou werd er ook gezegd dat het bleken of gebruik van andere chemische middelen je doek wind door kan gaan laten. Nou heb ik dus ook veel vlekken in me kite maar ik ga het niet riskeren dat het doek slechter word door het met een middeltje te besmeuren maar nu is me LE (was helemaal wit ) echt super bruin gewoon net alsof door de stront is gesleurd. Dus nu mijn vraag kan je je LE wel schoonkrijgen en waarmee en heeft dat gevolgen aan je materiaal want ik weet niet of bijv bleek me tube weer aantast want die ga ik er nie uithalen als ik hem schoon ga maken ik hoop dat jullie me kunnen helpen want kon hier zelf weinig over vinden. Mocht het wel aan bod zijn geweest en iemand weet precies waar hoor ik dat graag.

alvast bedankt
justkitehigh (grinnik_kitesmiley)
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Maart 18, 2006, 01:15:13
edit2Rapporteer  
Droog opbergen, dat scheelt een hoop ergernis en schoonmaakwerk.. ThumpsUp
Reijer

Berichten: 97
Antwoord #2 Maart 18, 2006, 02:17:50
edit2Rapporteer  
gewoon als je ben gaan kite en je kite zit vol zooi meteen er naar schoon maaken met heel veel water gewoon thuin slang uit rolen op pompen en af spuiten en borstelen werkt wel goed zoo houw ik hem ook schoon
justkitehigh

Berichten: 152
Antwoord #3 Maart 18, 2006, 02:17:52
edit2Rapporteer  
jah dat snap ik en doe ik nu ook maar dat haalt niet de vlekken weg die er nu zijn
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #4 Maart 18, 2006, 03:37:02
edit2Rapporteer  
Gaat niet meer...

Wijze les voor de toekomst...
justkitehigh

Berichten: 152
Antwoord #5 Maart 18, 2006, 05:49:26
edit2Rapporteer  
wijze les voor de toekomst is een kite met donkere LE want als je een witte heb en hij ligt op strand kan je er niets tegen doen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.