Emiel
|
eek a mouse buena vista bloomingdale cafe del mar bob marley st germain
|
|
|
Rutger II
|
Technoboy @ defqon 1 !
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Gebruik de zoekfunctie eens.. je wilt niet weten hoevee topics hieral over zijn geweest
Luister nu: Arctic Monkeys, Ben Lee, Jack Jonson, Ceasers, Basement Jaxx, Franz Ferdinand, Frou frou, Gorilaz, Greenda, Guano Apes, Jimi Hendrix, Metallica, Slipknot en al die shit..
|
|
|
Susan
|
come rain, come shine weetniet uit me hoofd van wie maar SUPER LEKKER NUMMER!!!! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Jappy
|
Te veel om op te noemen man... Van de rouwe techno tot electro (Van Beyer & Lekebush tot Funk D'void), maar ook reggae of echte punk (dus niet die rustige nep shit van tegenwoordig), franse rap (Mc Solaar), Morcheeba en.... Te veel...
|
|
|
Emiel
|
busdriver is ook superchill btw!!! imaginary places van hun is geniaal!
|
|
|
Summer Chill
Gast
|
Hoe heet dat cowboy lied uit die kite film ten4?
|
|
|
Sjaaal
Gast
|
Frans Bauer, Andre Hazes, Marian Weber, Jantje Smit, Zangeres zonder naam, en al die coole muziek (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
frou frou-let go system of a down red hot chili peppers gavin rosdale-adrenaline are you gonna be my girl live-deep eneough
zo meer schrijf nie top hoor, dan ben nog wel ff bezig
|
|
|
summer chill time
Gast
|
hee... Jullie kunne mij vast wel vertellen: - hoe dat nummer cowboy nummer heet van awake4? - Hoe dat super vette nummer heet van de movie ruben lenten Venezuela 2005?
|
|
|
Passie
|
vind raggea altijd wel relax in zomer... en net voor 't kiten beetje jump/hard style
|
|
|
Otto
|
@ Northkiter Thomas: Heb je dat nummer uit de snowboardfilm DC mountainlab ofzo?
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Frou Frou - Let go, Live - Deep enough, System of a Down en de Red Hot Chili Peppers heb ik ook wel eens onder kitefilmpjes gehoord. - Hoe dat super vette nummer heet van de movie ruben lenten Venezuela 2005?
Die eerste is van Linkin Park, en de 2de is Kelis - Trick me
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Bloc Party, nieuwe band goeie muziek...
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
@ Northkiter Thomas: Heb je dat nummer uit de snowboardfilm DC mountainlab ofzo?
neej, ik heb gewoon van andere surf gasten gekregen zelf gedownload en heel veel uit filmpjes gehaalt
|
|
|
snip
|
mash out posse Hiltop hoods en dan The Sentinal das een vet nummer Grits rage against the machine jack johnson af en toe lkkr chil
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik wordt nu echt misselijk van Jack Johnson overal waar ik ben draaien ze het! En dan nog mijn broer alleen maar Jack Johnson, na zolang Jack te horen zingen en gitaar spelen mag het van mij weer rocken!
|
|
|
Emiel
|
ik heb weer nieuwe shit! deltron 3030 jurassic 5 audio bullys NAS cannibal OX Busdriver
vooral deltron3030 en busdriver zijn supervet! deltron3030-mastermind busdriver-imaginary places must haves!!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Chikinki - assinator 13 Fall out boy - dance, dance arctic monkeys (alles is daarvan goed) Fatboy slim Audioslave Franz Ferdinand The postal service Busdriver Audio bully's Fisherspooner - Sunglasses at night Jimi Hendrix Deep Purple John Meyer Jack Johnson Slipknot Metallica System of a down House of Pain The Ceasers Theorie of the deadman P.O.D Rage against the machine Queens of the stonage Offspring Steve Lawler Beastie Boys Ben Lee Guano Apes Moby Incubuc Faith Evans 3 doors down Greenday Simian Basement jaxx ACDC Bravery The strokes Bon Jovi Gorillaz Good Charlotte Guns and Roses Roman flügel The sweet Angerfist Foo fighters Prodigy Seether No Avail
Zo kan ik urenlang doorgaan maar deze muziek is wel lekker
|
|
|
Psychotic
|
mwah, zal je geen tracklist geven van mijn 50 a 60 GB aan muziek, dan denk ik dat je wel ff zoet bent
|
|
|
lennart
|
jt niet overdrijven he
|
|
|
Psychotic
|
Als er hier iemand is die niet overdrijft ben ik het
|
|
|
lodewijk
Gast
|
Techno, Minimal (en een klein beetje elektro) is de shit, vooral Kowalski, Devilfish of Umek
|
|
|
|