Het nieuws over de PINK KITE
Na een wijze les van tradiotionele tube kites, is het duidelijk dat de ONE concept een betere performance bied. Hier ben ik al achter...misschien jij nog niet?
Door het bow concept design kan je namelijk deze kite gebruiken in alle extreme van het weer.
Door je ONE kite zo af te stellen heb je nu voor verschillende windsnelheden maar een kite nodig
Doordat Ocean Rodeo Swept Anhederal Foil Evolution (SAFE) design heeft toegepast kan je maximaal kracht krijgen uit een kleinere kite door een vlakker profiel.
Dus: meer kracht per vierkante meter...
Begrijpen jullie het nog mannen?
In sterkere winden kan je hem bijna in zijn geheel laten de-poweren door dit vlakkere profiel.
Een traditionele kite kan je niet compleet de-poweren zonder dat je de controle kwijt raakt!
Het materiaal is het zelfde maar Ocean Rodeo staat er om bekend een van de sterkste kitestof te gebruiken die op de markt verkrijgbaar is !
Wou je springen: Hhahaha try this! Deze kite is als geen ander...moet ik er nog even op ingaan....of is het nu wel duidelijk door dat vlakkere profiel?
Verkrijgbaar in small (9m) Medium (12m), and Large (16m)
Kijk en dat hij nu ZACHT ROZE is... dat is natuurlijk leuk voor ons! Ik kijk zelf iets verder dan alleen de performance...
Ook het gewicht en uitstraling is erg belangrijk!