Welke Bar aanschaffen

(Super) Mario

Maart 31, 2006, 03:16:53
edit2Rapporteer  
Ik heb een Cabrina CO2 12m2 en 16m2 kite uit 2003.
Nu wil ik hiervoor een nieuwe bar aanschaffen.
Gewoon 4 lijns.
Maar wat voor safety is beter.
Op de rearline (bevestigd aan buitenkant van de bar) of op de frontline (bevestiging leash direct na de depowerstrap)

Kan nl bij een winkel in duitsland kiezen uit:
Naish 4 lijns bar
Slingshot bar uit 2005
of past een Cabrina bar met Recon1 op een Cabrina CO2 kite uit 2003.
(Kon het nl niet terugvinden met de zoekfunctie! Wel dat Recon2 niet gaat)

Alvast bedankt voor jullie reacties  ThumpsUp
Mario
storm

Antwoord #1 Maart 31, 2006, 04:03:51
edit2Rapporteer  
Naish bar, heeft absoluut mijn voorkeur
Emiel

Antwoord #2 Maart 31, 2006, 04:11:31
edit2Rapporteer  
slingshot bar, lekker simpel en toch goed
drifter

Antwoord #3 Maart 31, 2006, 04:12:38
edit2Rapporteer  
recon 1 en recon 2 zijn in principe hetzelfde. Enige verschil is de powerlock, zijn verschillend, En de tapout op de recon2.
Maar daar heb jij verder niks aan op 2003 kites omdat er geen recon is ingebouwd in 2003 cabrinha kites. Een recon bar kan zelfs gevaarlijk zijn dan.

Ik zou gewoon met cabrinha powerlock bar varen, de powerlock is snel en makkelijk je kite volle power vastzetten. Mag je wel een beetje ervaren kiter voor zijn.
Aangezien jij met leash wil varen, kun je misschien beter geen cabrinha bar kiezen. Zodra jij rondjes gaat draaien (backloopjes),  draait jouw leash om je lijnen.

Airush had in 2004 geloof ik een bar met leash, die niet om je lijn heen draaide. Zou anders daar eens naar kijken.

Rhino4
Gast
Antwoord #4 Maart 31, 2006, 18:26:36
edit2Rapporteer  
In ieder geval geen North!
daanbanaan

Antwoord #5 Maart 31, 2006, 19:42:52
edit2Rapporteer  
ik denk dat je met een 16 meter geen kite loops gaat maken..

recon 1 en recon 2 zijn in principe hetzelfde. Enige verschil is de powerlock, zijn verschillend, En de tapout op de recon2.
Maar daar heb jij verder niks aan op 2003 kites omdat er geen recon is ingebouwd in 2003 cabrinha kites. Een recon bar kan zelfs gevaarlijk zijn dan.

Ik zou gewoon met cabrinha powerlock bar varen, de powerlock is snel en makkelijk je kite volle power vastzetten. Mag je wel een beetje ervaren kiter voor zijn.
Aangezien jij met leash wil varen, kun je misschien beter geen cabrinha bar kiezen. Zodra jij rondjes gaat draaien (backloopjes), draait jouw leash om je lijnen.

Airush had in 2004 geloof ik een bar met leash, die niet om je lijn heen draaide. Zou anders daar eens naar kijken.

Tom

Antwoord #6 Maart 31, 2006, 20:17:57
edit2Rapporteer  
Waarom niet ?? Ik loop met alles
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.