broek???

Patrick..!

Berichten: 394
Antwoord #25 April 05, 2006, 13:25:02
edit2Rapporteer  
komend weekend sale bij de mormaii importeur.
kitepants voor mooi prijsje(denk rond de 20euro) dus als je er nog eentje nodig hebt moet je maar even langsrijden daar



Waar zit die winkel  ?
 :Smiley
tom_beul
Gast
Antwoord #26 April 05, 2006, 13:39:04
edit2Rapporteer  
Patrick..

mormaii.nl/

Links zie je een banner staan noorderstraat 6 in amsterdam ofzo
tom_beul
Gast
Antwoord #27 April 05, 2006, 13:44:48
edit2Rapporteer  
Boardshorts van Brunotti, Hurley zijn altijd wel lekker!
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #28 April 05, 2006, 14:44:08
edit2Rapporteer  
als windsurfer weet je, alle kiters zijn homo, dus die broeken zijn zodat ze elkaars pik niet zien

Oke wacht even (angry_kitesmiley)De topic gaat niet over een discussie tussen windsurfers en kiters...
Maar de vraag is ...... wat de functie van een kite-broek is Huh
Maar het is mij helemaal duidelijk (up_kitesmiley)thx voor jullie reacties (up_kitesmiley)en!!!!!!!!!!!!
Ik ben een voorstander om alle watersportliefhebbers in hun waarde te laten (vrienden_kitesmiley)behalve zeilers schater schater schater

Ik gaf ook antwoord op je vraag dude. Conrado ging even op storing... Er is helemaal niets aan de hand. Broekie is dus gewoon een beschermend lappie stof voor je pakkie.
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #29 April 05, 2006, 18:45:35
edit2Rapporteer  
komend weekend sale bij de mormaii importeur.
kitepants voor mooi prijsje(denk rond de 20euro) dus als je er nog eentje nodig hebt moet je maar even langsrijden daar



Waar zit die winkel ?
 :Smiley

inderdaad in amsterdam en meer info op www.mormaii.nl zondag ben ik er de hele dag en als er zaterdag geen wind is ben ik er ook. wordt helemaal top!
Patrick..!

Berichten: 394
Antwoord #30 April 05, 2006, 21:39:07
edit2Rapporteer  
Nu nog effe hoopen dat me Pa Voor Chaffeur wil Spelen  (tong_kitesmiley)
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #31 April 05, 2006, 22:23:15
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een 'glad' pak en gebruik een stoffen broek om ervoor te zorgen dat mijn stroeve trapeze een beetje over mijn benen kan bewegen, zodat die m'n pak niet kapot scheurt.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #32 April 06, 2006, 05:32:15
edit2Rapporteer  
Misschien een Idee loser

Waarom geen broeken weggeven als reclame medium....
Met internet site op je ass of zoiets ThumpsUp
ARC-Rider

Berichten: 182
Antwoord #33 April 06, 2006, 14:36:53
edit2Rapporteer  
Ik vaar al 3 jaar zonder broek, en heb nog nooit enige schade aan mijn pak gehad die een broek had kunnen voorkomen. Naar mijn idee is het beschermen van je pak een slap excuus om er "cool" uit te willen zien.

En als je in de tropen gaat varen, trek je toch ook geen pak aan om je huidje te beschermen? Terwijl je daar juist meer kans hebt op flinke beschadigingen door bijvoorbeeld koraal of rotsen.

Overigens als het warm genoeg is om zonder pak te varen vaar ik wel in een broek hoor, niet in mijn blote reet Smiley
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #34 April 06, 2006, 15:44:57
edit2Rapporteer  
ik wou net zeggen hehe.. dat doe je toch ook omdat het er cooler uitziet dan buttnaked? nouw ik voel me ook naakt als ik alleen in zon latex pakkie rondloop
tom_beul
Gast
Antwoord #35 April 06, 2006, 22:13:10
edit2Rapporteer  
Als ik zo hoog in de lucht zweef kon ik mezelf niet herkennen nu als ik goed inzoom op mijn foto's dan zie ik een felle groene boardshort zo kan ik mezelf altijd herkennen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.