Papa
Geen avatar
|
hoezo aan het lijntje gehouduen worden.... Je kan toch nix verkopen als je nix hebt... En ik duitsland zeggen ze vaker dat ze wat hebben terwijl ze nix hebben...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zie het toch om me heen...De kites worden gewoon thuis bezorgd
|
|
|
Marijn alias Vos
|
In Belgie kan je idd gewoon shoppen als of je bij de AH staat. Welk maatje wilt u meneer? Welke kleur had u in ged8ten? Tasje er om of eet u hem zo op?
|
|
|
McBridges
|
als alles volgens plan verloopt is mijn info dat vanaf volgende week er voldoende kites geleverd gaan worden elke week maar dat is natuurlijk nooit 100% zkr... Dus dan zit de meivakantie die ik speciaal heb vrij geregeld er weer op................... (shame_kitesmiley) Dan maar hopen dat het begin van de week wordt McBridges
|
|
|
adrenalin
|
Voor mij is die 12 ook het probleem niet....moet die @#$@# 14 hebben (sealedlips_kitesmiley)
Is er geen andere bow in die maat en prijs?
|
|
|
Ricardo
|
@ Mini-me: Ik vind het onwaarschijnlijk dat de Kites vanuit Duitsland eerder geleverd kunnen worden, de kites moeten allemaal vanuit de opslag plaats in Barcalona naar of Duitsland of Nederland gestuurd worden. Maar ik sluit ook niet uit dat het onmogelijk is, er kunnen andere dingen meespelen. Dit even terzijde, de lange wachttijden zijn niet de schuld van de mensen van Best in Nederland. De mensen in Nederland (en zeker ook de mensen die met de productie en distributie belast zijn) doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk jullie kitejes te bezorgen en dat heeft niks met aan het lijntje houden te maken. Het is gewoon klote voor de mensen die zo lang moeten wachten, maar Best had deze vraag naar kites had Best gewoon niet verwacht.
Ricardo
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Mini-me: Ik vind het onwaarschijnlijk dat de Kites vanuit Duitsland eerder geleverd kunnen worden, de kites moeten allemaal vanuit de opslag plaats in Barcalona naar of Duitsland of Nederland gestuurd worden. Maar ik sluit ook niet uit dat het onmogelijk is, er kunnen andere dingen meespelen. Dit even terzijde, de lange wachttijden zijn niet de schuld van de mensen van Best in Nederland. De mensen in Nederland (en zeker ook de mensen die met de productie en distributie belast zijn) doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk jullie kitejes te bezorgen en dat heeft niks met aan het lijntje houden te maken. Het is gewoon klote voor de mensen die zo lang moeten wachten, maar Best had deze vraag naar kites had Best gewoon niet verwacht.
Ricardo
Ik zeg niet dat ze in Duitsland eerder geleverd krijgen maar ze hebben nog voorraad want het is een minder grote HIT en ze krijgen meer geleverd. 18 vestigingen in Duitsland tov 4 in Nederland...Reken je kansen uit....Dat is de vraag niet hadden verwachten weten we maar ze komen wel steeds met de berichten alsof het probleem op ieder moment opgelost gaat worden. DUS gewoon kijken wie kan leveren.... En de nieuwe voorraad van Duitsland is bestemd voor nieuwe klanten terwijl de nieuwe voorraad voor Nederland op gaat aan de backorder... GR
|
|
|
|
TtHoM@s
|
ik had midde/eind maart gerekend op eind april na ff gebeld te hebben was het eerste week van mei. oke geen probleem (grinnik_kitesmiley) maar dan hoop ik hem dan ook echt te HEBBEN! mijn 12 waroo ik heb hem via de inkoop actie besteld en als het dan echt veel langer gaat duren ga ik helaas voor hun echt eens in duitsland infomeren als alles volgens plan verloopt is mijn info dat vanaf volgende week er voldoende kites geleverd gaan worden elke week maar dat is natuurlijk nooit 100% zkr...
oke top inkoop actie krijgt voorrang (tong_kitesmiley) nee, ik gun iedereen zijn kite (als ik de mijne heb (tong_kitesmiley) )
|
|
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Deze kan je met mazzel afhalen op de Brouwersdam (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Nein want er zijn geen Waroo's meer te krijgen in Nederland
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
he nijntje geen 1 shop in europa wordt nog aangeleverd door USA alles gaat nu via Barc. En ja als nu snel een kite wil hebben koop je m in Duitsland. Wil je service in je eigen land en kan je w88 koop m in nederland...
|
|
|
besthater
Gast
|
papa het is duidelijk dat je voor boardsports werkt
|
|
|
|
Airjan
|
he nijntje geen 1 shop in europa wordt nog aangeleverd door USA alles gaat nu via Barc. En ja als nu snel een kite wil hebben koop je m in Duitsland. Wil je service in je eigen land en kan je w88 koop m in nederland...
Kan best nog even wachten, maar wacht ook al een tijdje op een reaktie op mij mail naar de levrancier.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kan je uit ervaring vertellen dat die Duitser TOP (up_kitesmiley)service bieden ..
|
|
|
besthater
Gast
|
service betekent snel reageren en ook snel leveren, als garantieafwikkeling net zo snel gaat als levering kun je maanden niet kiten, dan maar even naar duitsland opsturen
ik word eigenlijk beetje ziek van al die zgn experts van Best die al die forums lopen te bevuilen. Ze hebben allemaal commercieel belang en zo langzamerhand wordt het beetje verkoopforum van Best.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kan best nog even wachten, maar wacht ook al een tijdje op een reaktie op mij mail naar de levrancier. Ik denk dat we het over dezelfde importeur uit Nederland hebben.. Ik had 4 mailtjes gestuurd en na een week heb ik zelf gebeld... Goed bezig
|
|
|
|
Airjan
|
Wist het, welke winkel? ( PB maar naar me als je niet openbaar wilt maken ) Dat is de reden dat ik hem uit Duitsland heb gehaald omdat ik simpelweg niks meer hoorde en me gewoon genegeerd voelde... 3 weken geen antwoord op een mail of ze een deal op willen stellen, mail ik dat ik hem al uit Duitsland heb krijg ik GELIJK antwoord terug "gefeliciteerd met je aankoop"...
Ik krijg idd ook gewoon binnen een kwartier antwoord uit Duitsland, en ze hebben hem daar ook nog gewoon liggen ( laatste ). Ga hem daar nu maar bestellen, zullen ze wel vrij snel op reageren ondanks dat het bijna 9 uur is.
|
|
|
KiteDemon
|
Zijn die duitsers toch nog ergens goed voor...... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|